16.8 C
Aigio
Τρίτη, 26 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Μόνιμη βλάβη στις μετακινήσεις με τον Προαστιακό, εκατοντάδες εργαζόμενοι στην αναμονή, στο κρύο

Ο συρμός του Προαστιακού Σιδηροδρόμου εκτροχιάστηκε στο κέντρο της πόλης της Πάτρας στις 23 Νοεμβρίου και επέστρεψε στις ράγες λίγες μέρες αργότερα, με στόχο ανακάμψει γρήγορα σε ρυθμούς κανονικότητας, στη ροή της μετακίνησης χιλιάδων συμπολιτών.

Δυστυχώς όμως η καθημερινότητα για εκατοντάδες εργαζόμενους στο Νοσοκομείο του Ρίου αλλά και το Πανεπιστήμιο, ένα μήνα τώρα μετά την αλλαγή των δρομολογίων, δεν έχει επανέλθει ακόμη όμως όσον αφορά στις μετακινήσεις τους. Πρόκειται για μόνιμους χρήστες του τρένου κατόχους μηνιαίων προπληρωμένων καρτών οι οποίοι έχουν εγκλωβιστεί στην ασυνέπεια της Hellenic Train και συνεργατών της.   

Το «πλάνο» της εξυπηρέτησης δεν είναι πια το ίδιο καθώς η συνεργασία μεταξύ του Προαστιακού στο Ρίο, στη στάση του τρένου, με τα μισθωμένα λεωφορεία της γραμμής που μετακινούν χιλιάδες άτομα σε μηναία βάση, από και προς την εργασία τους, σε Πανεπιστήμιο και Νοσοκομείο, έχει ανατραπεί.

Οι αρρυθμίες στην ανταπόκριση των συρμών με τις λεωφορειακές γραμμές που έχει μισθώσεις η Hellenic Train δεν φάνηκαν εξ αρχής ενώ μέσα στις γιορτές το πρόβλημα υποεκτιμήθηκε.

Aρχικά, μετά τον εκτροχιασμό, τα λεωφορεία που μίσθωσε το Αστικό ΚΤΕΛ της Πάτρας σήκωσαν όλο το βάρος της εξυπηρέτησης του κόσμου. Εν συνεχεία όταν παραμονές των Χριστουγέννων το τρένο επανέκαμψε, τα πράγματα άλλαξαν ριζικά. Το τρένο επέστρεψε μεν στις ράγες αλλά με αλλαγμένα τα ωρολόγια προγράμματα.

Τα λεωφορεία αναχωρούν από Νοσοκομείο και Πανεπιστήμιο 14’-20’ πριν την ωριαία αναχώρηση του τρένου από το Νοσοκομείο και το Πανεπιστήμιο από τις 6:40 πμ. έως τις 22:46 μ.μ. Ο κόσμος που μετακινείται όμως πλέον στις τρεις βασικές αναχωρήσεις του τρένου, στην πρώτη αναχώρηση από Ρίο 7:00, το μεσημέρι στις 15:00 και με το τελευταίο  τρένο προς Πάτρα, στις 23:00, είναι μόνο περίοικοι.

Οι βάρδιες στο Νοσοκομείο αλλάζουν στις 7:00, 15:00, 23:00 ενώ τα λεωφορεία έχουν φύγει 20’ νωρίτερα!

Εργαζόμενοι ανάρτησαν και φωτογραφίες την Παρασκευή που μας πέρασε 12 του μήνα να στέκονται στην στάση του τρένου στο Ρίο ξημερώματα με θερμοκρασία 5 βαθμούς Κελσίου.

Συγκεντρώνονται και υπογραφές καθώς η Hellenic Train δεν έχε ακόμη εισακούσει τα παράπονά τους για το Αστικό ΚΤΕΛ και την απορρύθμιση της συνεργασίας.          

Πρέπει να σημειωθεί ότι μετά τν εκτροχιασμό του συρμού τον περασμένο Νοέμβριο, υπάρχουν και άλλες «αρρυθμίες». Το Υπουργείο Υποδομών, όπως καταγγέλλουν οι «Φίλοι του Προαστιακού», παρά την «εμπειρία» των Τεμπών, δεν κινητοποίησε ποτέ τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ (Εθνικό Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών).

Το πρόβλημα δεν αφορά μόνο την ανταπόκριση των λεωφορείων με το τρένο. Ενόψει της έναρξης εργασιών της εργολαβίας για την ανάταξη της γραμμής, δεν υπάρχει ανταπόκριση του τρένου από τον βόρειο κλάδο προς τον νότιο (Κέντρο Πάτρας, Άγιος Ανδρέας). Ο χρόνος μετάβασης από το Ρίο στην Πάτρα έχει αυξηθεί και ο κίνδυνος πολλοί από τους χρήστες του βόρειου κλάδου, που είναι οι παλαιότεροι, να αλλάξουν μέσο μεταφοράς, είναι πλέον στον άμεσο ορίζοντα.    

Ήδη πολλοί εργαζόμενοι από Νοσοκομείο και Πανεπιστήμιο πληρώνουν έως και 10 ευρώ την ημέρα σε Ταξί για να μπαίνουν στο τρένο, γεγονός που ήδη είναι οικονομικά ασύμφορο.

Υπενθυμίζεται ότι οι περισσότεροι κάτοχοι των μηνιαίων καρτών του τρένου είναι εργαζόμενοι και φοιτητές.  

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα