Η ΑΝΘΗΣΗ ΤΟΥ ΝΤΕΛΙΒΕΡΙ – ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΙ ΠΑΓΙΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Το επάγγελμα του διανομέα καταξιώθηκε στη συνείδηση των καταναλωτών. Το ντελίβερι γνώρισε άνθηση τα τελευταία χρόνια και τα περιοριστικά μέτρα για τον covid έκαναν την διανομή να γίνει κορυφαία στις προτιμήσεις των καταναλωτών, προσφέροντας αμεσότητα, συνέπεια, ποιότητα και κυρίως οικονομία.
Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος. Η άλλη όψη του ίδιου νομίασματος είναι τα προβλήματα,οι κίνδυνοι και οι παγίδες που κρύβει η διανομή στο Αίγιο και ευρύτερα στην Αιγιάλεια.
Οδικό δίκτυο. Ειδικότερα το εσωτερικό οδικό δίκτυο ή όπως αποκαλείται από το Δήμο, η εσωτερική οδοποιία. Ασφαλώς και δεν διακρίνεται για την καλύτερη δυνατή κατάσταση και τις σύγχρονες προδιαγραφές, κρύβοντας πολλούς και σοβαρούς κινδύνους για τους διανομείς.
Η οδική σήμανση. Πινακίδες που δεν διακρίνονται, ταμπέλες φθαρμένες από τον χρόνο και από τις φθορές γνωστών – αγνώστων, ακόμη και δρόμοι χωρίς σήμανση (βλέπε Πλάτωνος).
Η κατάσταση των μέσων μεταφοράς, μηχανάκια παλιάς τεχνολογίας που εκτελούν διανομές παντός καιρού.
Οι καιρικές συνθήκες, ειδικότερα το κρύο, το χιόνι, η βροχή και ο αέρας, συνιστούν αυτό που λέμε “αστάθμητους παράγοντες” για τους διανομείς. Τα μέσα προστασίας είναι αναγκαία και ευτυχώς η πρόσφατη νομοθεσία τα επιβάλλει σε εργοδότες και διανομείς.
Άλλωστε σήμερα καμιά δουλειά δεν γίνεται σωστά χωρίς μέσα, εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό.
Η έκταση του Δήμου τελικά δεν είναι μικρή για τις προδιαγραφές και τις απαιτήσεις του επαγγέλματος που θέλει ταχύτητα, αμεσότητα και αξιοπιστία ακόμα και σε γρήγορο φαγητό που πρέπει να φτάσει από το κέντρο του Αιγίου στο Λόγγο ή στα Νικολέικα.
Οι νέες μορφές πληρωμών, έφεραν ανακατατάξεις στο επάγγελμα. Κάποτε οι διανομείς θύμιζαν εισπράκτορες της δεκαετίας του ΄80, σήμερα δεν ψάχνουν για ψιλά, ούτε χάνουν πολύτιμο χρόνο για να κάνουν τις συναλλαγές τους. Είπαμε, ταχύτητα πάνω απ’ όλα.
Οι προοπτικές είναι ευοίωνες. Το επάγγελμα καθιερώθηκε και αναμένεται να γνωρίσει ακόμα μεγαλύτερη ανάπτυξη κυρίως στον τομέα του φαγητού και της διανομής ειδών πρώτης ανάγκης. Ο καταναλωτής άλλωστε αυτό ζητάει: ταχύτητα και οικονομία χρόνου και χρήματος…