Και ποιος δεν θυμάται τον τελευταίο εκτροχιασμό τρένου στην Όθωνος Αμαλίας όταν επιβάτες έζησαν τον εφιάλτη και ευτυχώς η ταχύτητα της αμαξοστοιχίας ήταν μικρή!
Και ποιος δεν θυμάται τους συνδικαλιστές του ΟΣΕ να κάνουν λόγο για σάπια ξύλα που αποτελούσαν την «βάση» των ραγών. Μήνες μετά και αφού υπήρξαν συσκέψεις επί συσκέψεων, ξεκινά η εργολαβία για την επισκευή και ανάταξη της σιδηροδρομικής γραμμής του προαστιακού σιδηρόδρομου Πατρών.
Η εργολαβία είναι προϋπολογισμού 1,3 εκατ. ευρώ, οι τυπικές διαδικασίες έχουν ολοκληρωθεί και στο Ρίο πραγματοποιούνται αυτές τις ημέρες οι προετοιμασίες του εργοταξίου βάσης. Από εκεί θα ξεκινήσουν και οι πρώτες εργασίες! Το πιο δύσκολο τμήμα της εργολαβίας αφορά την αντικατάσταση όλης της γραμμής και της υποδομής της, από τον κεντρικό σταθμό της πλατείας Τριών Συμμάχων μέχρι τον σταθμό του Αγίου Ανδρέα, εκεί δηλαδή όπου έχουν σημειωθεί εκτροχιασμοί στο παρελθόν και για τον λόγο αυτό οι συρμοί δεν υπερβαίνουν ταχύτητες άνω των 10 χλμ. την ώρα.
Όπως είχαμε επισημάνει και στο παρελθόν, η γραμμή του Προαστιακού είναι σε πολύ άσχημη κατάσταση και θα έπρεπε πολλά σημεία να έχουν αντικατασταθεί πλήρως εδώ και πολύ καιρό. Όσον αφορά στο έργο μέχρι το Ρίο (από το Κιάτο-Αίγιο) κανείς δεν μπορεί να προβλέψει ποια θα είναι η τύχη του, ενώ για το κομμάτι από το Ρίο μέχρι την Πάτρα, ίσως το δούμε το 2030 (και αν)!
Κανονικά έπρεπε να το είχαμε δει το 2018. Αλλά τι είναι 12 χρόνια καθυστέρηση; Μέχρι τότε δεν θα είναι και Δήμαρχος ο Πελετίδης οπότε… μια χαρά θα τους «κάτσει» η μη υπογειοποίηση!