20.7 C
Aigio
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

ΠΑΤΡΑ: ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ – 40 ιδιοκτήτες κατέθεσαν πινακίδες!

– Ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών ταξί Πάτρας, Γ. Σίδερης, αναλύει τους λόγους και τα αίτια, εστιάζοντας στην «δυσβάσταχτη» φορολόγηση των επαγγελματιών, τονίζοντας πως εκτός των άλλων είναι «οριζόντια» και δεν λαμβάνει υπόψη τις παραμέτρους κάθε περιοχής…

του Αχιλλέα Ροδίτη (από εφημερίδα ΠΟΛΙΤΕΙΑ)

«Από τα 650 οχήματα ταξί που έχει η Πάτρα, ήδη 40 οχήματα έχουν καταθέσει πινακίδες στο υπουργείο Συγκοινωνιών». Αυτό δηλώνει στην «Πολιτεία» ο Πρόεδρος των Ταξιτζήδων της Πάτρας και περιχώρων, κ. Γιώργος Σίδερης, κάνοντας λόγο για μια ζοφερή κατάσταση στην οποία έχουν περιέλθει οι επαγγελματίες οδηγοί και δη οι ιδιοκτήτες οι οποίοι επωμίζονται έξοδα και φορολόγηση που σε συνδυασμό με την αναδουλειά που υπάρχει, όπως εξηγεί ο κ. Σίδερης, καθιστούν ασύμφορη τη συνέχιση εξάσκησης του εν λόγω επαγγέλματος. Και επισημαίνοντας ότι η μείωση του αριθμού ταξί συνεχίζεται ως πρόβλημα, τονίζει ότι: «Πολλοί συνάδελφοι, παλαιοί στο επάγγελμα, μετά και τη φορολογική λαίλαπα για τους ελεύθερους επαγγελματίες, σκοπεύουν να πουλήσουν ή να καταθέσουν πινακίδες και να αναζητήσουν άλλη δουλειά. Γιατί η φορολογία που μας έχει επιβληθεί είναι δυσβάσταχτη».

ΟΙ ΦΟΡΟΙ «ΠΝΙΓΟΥΝ»

ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ

1) ταξι - Σίδερης (1)

Σε επίπεδο Πάτρας ο κ. Σίδερης εξηγεί πως: «τα ταξί είναι υπεράριθμα και δυστυχώς στην Πάτρα δεν έχουμε τουρισμό και  νέο χρήμα να «έρθει» και να «πέσει» στην πόλη ώστε να κινηθεί η αγορά και κατ’ επέκταση να δουλέψουμε και εμείς».

Και αναφορικά με τον φόρο που καλούνται να πληρώνουν οι επαγγελματίες οδηγοί, επιχειρηματολογεί υπέρ της άποψης περί κατάφωρα άδικης φορολόγησης επισημαίνοντας ότι η ελληνική πολιτεία δεν λαμβάνει υπόψη τις παραμέτρους κάθε περιοχής, όπως περιγράφονται παραπάνω. «Εφαρμόζοντας μια οριζόντια φορολόγηση ή ‘κεφαλικό φόρο’, όπως θα τον χαρακτήριζα», σημειώνει ο Πρόεδρος των ταξιτζήδων Πάτρας.

«Και θέλετε και το χειρότερο; Η τιμωρία στους παλαιότερους ταξιτζήδες ξέρετε ποια είναι; Οι τριετίες. Και αυτό δε μπορούμε να το καταλάβουμε. Διότι τις ίδιες ώρες κάθεται ένας νέος που αγόρασε πριν έναν  χρόνο ταξί, τις ίδιες ώρες καθόμαστε κι αυτός που είναι είκοσι χρόνια στο επάγγελμα. Παρόλα αυτά, ο παλαιότερος επαγγελματίες φορολογείται παραπάνω»!

Έσπευσε να διευκρινίσει όμως: «Δεν είναι ότι αρνούμαστε να φορολογηθούμε. Άλλωστε από το 2010 είμαστε σε λογιστικό προσδιορισμό, ως κλάδος, και φορολογούμαστε βάσει του τζίρου.

Ο ΣΤΟΛΟΣ

Ο κ. Σίδερης έθιξε και το θέμα του στόλου λέγοντας ότι με ιδία έξοδα οι ταξιτζήδες άλλαξαν τον στόλο τους από το 2004 και μετά. Υπογραμμίζοντας ότι δεν επιδοτούνται, ούτε δανειοδοτούνται για να κάνουν νέες αντικαταστάσεις οχημάτων, βάζοντας το χέρι στη δική τους τσέπη. Όσο για τα ηλεκτρικά, όμως, εξήγησε ότι «τα κόστη είναι τεράστια. Είναι άνω των 50.000 ευρώ. Και με την επιδότηση του κράτους, που είναι γύρω στα 20 με 22 χιλιάρικα, και πάλι δεν… βγαίνει ο λογαριασμός. Η διαφορά είναι λεφτά που δύσκολα τα βρίσκεις». Επίσης τονίζει:  «Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν μπορεί να λειτουργήσει. Η αυτονομία που έχει είναι από 300 έως 400 χλμ. Άρα η μία βάρδια βγαίνει εκτός, λόγω ανάγκης φόρτισης». Με άλλα λόγια, ο Πρόεδρος των Πατρινών ταξιτζήδων τεκμηριώνει ότι δεν υπάρχει το δέλεαρ για μια στροφή των οδηγών σε πιο εξελιγμένα τεχνολογικά μεταφορικά μέσα.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα