12.4 C
Aigio
Κυριακή, 10 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Πάτρα: Η απάντηση για τα παράπονα μέσω… sense city

ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ

του Αχιλλέα Ροδίτη

Τις προηγούμενες μέρες εκφράστηκαν έντονα παράπονα από πολίτες για την καταγγελλόμενη «αδράνεια» των δημοτικών υπηρεσιών όσον αφορά τα αιτήματα αποκατάστασης προβλημάτων που κατατίθενται στην εφαρμογή patras.sense.city.

Όμως, καλό είναι να ρίξουμε μια προσεχτική ματιά στα επίσημα στοιχεία της εφαρμογής, αφού δείχνουν ότι κυριαρχεί ή αντίθετη κατάσταση. Δηλαδή, η πλήρης αποκατάσταση προβλημάτων, ακόμα και προγενέστερων.

Φαίνεται ότι τις προηγούμενες εβδομάδες, προφανώς λόγω λειψού προσωπικού και αδειών, επικράτησε καθεστώς καθυστερήσεων αλλά όμως ήδη έχει επιτευχθεί πρόοδος. Δηλαδή, όχι μόνον έχουν αντιμετωπιστεί τα προβλήματα που γνωστοποιήθηκαν σε χρονικό διάστημα ενός μηνός, αλλά διευθετήθηκαν και αιτήματα που είχαν προγενέστερα κατατεθεί. Για να μιλήσουμε με την γλώσσα των αριθμών, με βάση τα στοιχεία της περασμένης Τετάρτης, στην εφαρμογή patras.sense.city επιλύθηκαν 3.503 προβλήματα και στο ίδιο χρονικό διάστημα είχαν γνωστοποιηθεί 1.467 προβλήματα. Δηλαδή, αποκαταστάθηκαν όλα συν όσα προϋπήρχαν.

Ειδικότερα: 1.000 αιτήματα αφορούσαν την Καθαριότητα, 214 τον ηλεκτροφωτισμό, 1.000 πλατείες και πεζοδρόμια, 85 την Πολιτική Προστασία, 62 το Πράσινο και 80 συνολικά τα περιβάλλον. Σε κάθε περίπτωση, όμως, για τα όποια παράπονα περί καθυστερήσεων η δημοτική αρχή προτάσσει το επιχείρημα της έλλειψης προσωπικού. Και πράγματι, είναι ένας άθλος ό,τι γίνεται αν υπολογίσουμε ότι ο Δήμος Πατρέων διαθέτει μόλις… 17 κλαδούχους για 334 τετραγωνικά χιλιόμετρα, εκ των οποίων οι 9 είναι κοντά στη σύνταξη!

ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα