Μιας και η συζήτηση για τα κυκλοφοριακά λαμβάνει μια άλλη τροπή, εξ αιτίας και της εκδημίας του τ. Δημάρχου Δημήτρη Καλογερόπουλου, καλά είναι να αναφέρουμε και ορισμένα γεγονότα που δίνουν νόημα στο παρόν και τις κρίσιμες αποφάσεις που όλοι υποχρεούνται να λάβουν, σε αυτή τη συγκυρία.
Σε όσους, από την πλευρά της Δημοτικής αρχής, θεωρούν ότι -αν υπάρξει μια αλλαγή κατεύθυνσης- θα μπορέσει ίσως και να φύγει ένα βάρος από πάνω τους, θα πρέπει να τους υπενθυμίσουμε ότι το ενδιαφέρον τους είναι όψιμο! Και βέβαια ότι θα πρέπει να βρουν και πάλι το κουράγιο, αν δεν το έχουν απολέσει εντωμεταξύ, να αποκτήσουν και πάλι πίστη στο όραμα του Δημήτρη Καλογερόπουλου.
Μια προσωπικότητα της πόλης, όχι μόνο λόγω του ποιμαντικού του ρόλου και της υποχρέωσης να μεταδίδει το λόγο του θεού και της αλήθειας, ο Μητροπολίτης κ.κ. Ιερώνυμος είναι ο πρώτος που είχε από τον περασμένο Απρίλιο επισημάνει τον προβληματισμό του για την ευρεία σχεδιαζόμενη πεζοδρόμηση.
Ήταν ο πρώτος ως… τρίτος παρατηρητής δηλαδή της αντιπαράθεσης του δημάρχου και των περιοίκων, που είχε παρέμβει για το θέμα.
Εδώ και ένα 8μηνο δηλαδή, πατρικώς αλλά και με την συνετή και νηφάλια άποψη που διαθέτει, είχε μεταφέρει τις ενστάσεις των επαγγελματιών.
Λειτούργησε δηλαδή ως κομιστής ενός αιτήματος… Με το σκεπτικό ότι την ώρα που θα λαμβάνονταν οι οριστικές αποφάσεις (σ.σ. η οποία δεν έχει έρθει καθώς, ακόμη και σήμερα, “τρέχουν” οι προσωρινές ρυθμίσεις στα πλαίσια των έργων) ο προβληματισμός θα μπορούσε να μπει σε μια διαλογική συζήτηση.
Δυστυχώς η απώλεια του Δημήτρη Καλογερόπουλου δεν αφήνει περιθώριο, σήμερα, να γίνει αυτή η συζήτηση. Με ρεαλισμό, για τα θετικά και τα αρνητικά των πεζοδρομήσεων.
Πρόσφατα ο Σεβασμιώτατος αναφέρθηκε από άμβωνος στο θέμα της πεζοδρόμησης και της ανάπλασης της οδού Μητροπόλεως και κάλεσε το νέο Δήμαρχο και τους συνεργάτες του να αποφασίσουν λαμβάνοντας υπόψη τα αιτήματα των εμπόρων και την πιθανότητα η πεζοδρόμηση να μειώσει περισσότερο την αγοραστική κίνηση, πτώση που οφείλεται βέβαια κυρίως στον πενιχρό οικογενειακό προϋπολογισμό και λιγότερο σε θέματα πρόσβασης στην αγορά.
Ουσιαστικά καλεί να υπάρξει κάποια συζήτηση με το σκεπτικό ότι καλές είναι οι πεζοδρομήσεις αλλά σε αυτή την συγκυρία θα πρέπει να ληφθεί υπόψιν και ο παράγοντας οικονομική κρίση…