15.6 C
Aigio
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου, 2025
spot_img

ΠΑΤΡΑ: …Καρναβαλικά η διαμαρτυρία Δασκάλων για την αξιολόγηση!

 Πλήθος εκπαιδευτικών το βράδυ της Παρασκευής στο Royal της Πάτρας για την εκδήλωση κοπής της πίτας των δασκάλων. Όμως υπήρξε και μία πρωτότυπη παρέμβαση για την αξιολόγηση και μάλιστα με καρναβαλικό τρόπο αλλά και ρίψη φέιγ βολάν!

Απεργοί εκπαιδευτικοί, που απέχουν από την αξιολόγηση διότι ισχυρίζονται ότι πλήττεται το δημόσιο σχολείo, έκαναν παρέμβαση! Οι νεοδιόριστοι απεργοί έχουν παραπεμφθεί σε πειθαρχικά συμβούλια και δεν έχουν μονιμοποιηθεί αυτοδίκαια, μετά από τα 2 χρόνια δόκιμης υπηρεσίας. Ετσι μπήκαν μέσα στο χώρο, πέταξαν τρικάκια, ενώ διαμαρτυρήθηκαν και μέσω της μάσκας και της καρναβαλικής ενδυμασίας που φορούσαν.

Η εκπαιδευτική κοινότητα της Πάτρας  βρίσκεται σε αναβρασμό, καθώς οι διαδικασίες ατομικής αξιολόγησης προχωρούν! Η εκπαιδευτική κοινότητα τόσο η Πρωτοβάθμια όσο και η Δευτεροβάθμια, καταγγέλλει αυθαιρεσίες, πιέσεις και αυταρχισμό, προαναγγέλλοντας δυναμικές κινητοποιήσεις για την προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και του δημόσιου χαρακτήρα της εκπαίδευσης.

Όπως υποστηρίζεται η  Διεύθυνση έχει επιδοθεί σε έναν “αγώνα δρόμου” για την επιβολή της αξιολόγησης, αγνοώντας τις αντιστάσεις των εκπαιδευτικών και προχωρώντας ακόμα και σε πειθαρχικές διώξεις!

Οι μαζικές παραστάσεις διαμαρτυρίας και οι συγκεντρώσεις στις Διευθύνσεις δείχνουν την αποφασιστικότητα των εκπαιδευτικών να σταματήσουν την ατομική αξιολόγηση. Οι εκπαιδευτικοί καλούνται να μην υποκύψουν σε αυτές τις πρακτικές και να ακολουθήσουν τις οδηγίες, που περιλαμβάνουν τη μη συμμετοχή στις διαδικασίες αξιολόγησης και την υπογραφή δηλώσεων απεργίας-αποχής.

ΤΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ – ΕΔΩΣΑΝ ΟΔΗΓΙΕΣ

Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν πώς η επιβολή της αξιολόγησης απειλεί την εργασιακή σταθερότητα και τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου. Ο στόχος είναι σαφής: να κατηγοριοποιηθούν σχολεία και εκπαιδευτικοί, να υπονομευθεί η μονιμότητα και να υποταχθεί η εκπαίδευση στις ανάγκες της αγοράς. Όμως, οι εκπαιδευτικοί δηλώνουν αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν αυτές τις αλλαγές.

Μάλιστα έχουν δώσει και «οδηγίες»: Ακολουθούμε τα βήματα που με επιτυχία έχουμε εφαρμόσει όλα τα προηγούμενα χρόνια:

1) Αν μας καλέσει ο διευθυντής\τρια ή ο/η σύμβουλος υπηρεσιακά και ατομικά,  να εκκινήσουμε τη διαδικασία της ατομικής αξιολόγησης, απαντάμε υπηρεσιακά με το εξής: :  Με την παρούσα δήλωση αριθμός πρωτοκόλλου ……….. (εδώ να γραφεί  ο  αριθμός πρωτοκόλλου της ομαδικής δήλωσης συμμετοχής στην Απεργία – Αποχή) δηλώνω ότι συμμετέχω στην απεργία  αποχή που έχει προκηρύξει η Ε΄ΕΛΜΕ-Θ και η ΑΔΕΔΥ  από κάθε ενέργεια που συνδέεται με την αξιολόγηση. Δε γράφουμε τίποτα επιπλέον ως απάντηση κι εδώ σταματάει η επικοινωνία μας με τον “αξιολογητή”.

2) Δεν “μπαίνουμε” στην ειδική πλατφόρμα αξιολόγησης για να μην ενεργοποιηθεί η διαδικασία.

3) Εάν παρ’ όλα αυτά συνάδελφοι «μπουν» στην ειδική πλατφόρμα, τους καλούμε να μη συνεχίσουν  τη διαδικασία. Δε γράφουμε τίποτα, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

4) Δεν αναρτούμε τίποτα στον ηλεκτρονικό ατομικό φάκελο στην ψηφιακή πλατφόρμα.

5) Όταν μας καλέσει διευθυντής / σύμβουλος σε συνάντηση προσυνεννόησης και επιμείνει, δε συμμετέχουμε, μας καλύπτει η απεργία αποχή.

  1. Ζητούμε να καταγραφεί στο μονομερές πρακτικό του διευθυντή ότι συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή, με τον συγκεκριμένο αριθμό πρωτοκόλλου, το καταθέτουμε αν χρειαστεί υπηρεσιακά, με e- mail- στον αξιολογητή\τρια και κοινοποίηση και στο μειλ του σχολείου. Κανείς υπηρεσιακός παράγοντας, κανείς διευθυντής/ τρια δεν έχει το δικαίωμα να  αμφισβητεί το απεργιακό μας δικαίωμα και να μην  αναγράφει στα μονομερή πρακτικά του τη συμμετοχή του / της συναδέλφου στην απεργία- αποχή!
  2. Όταν οι διευθυντές / αξιολογητές επιχειρούν να μπουν στην τάξη καλούμε όλο το σύλλογο με στάση εργασίας να είναι στο πλευρό του συναδέλφου που θέλουν να αξιολογήσουν.
5078aaec 2f56 4fae 9480 ec3770c7a49c
32592edd a317 43b3 a411 d8a234b55968
0800d24d 36dd 4b9f b412 8f4563062954
6f692425 ee12 4277 ac2c e0ceccd9dfba
aa46ea45 04ed 44e3 9882 950a643fb76a
3bf7c63c e401 41a9 8a31 ecb7bb8dee45
7ac56493 0508 4440 b009 30a126189c62

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα