20.7 C
Aigio
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Ενημερωτική  Επίσκεψη Α ΕΛΜΕ Αχαΐας στο 5ο ΓΕΛ Πάτρας

 Το Δ.Σ της Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας επισκέφτηκε το 5ο ΓΕΛ και το 4ο Γυμνάσιο Πάτρας, ώστε να ενημερωθεί απο τις /τους συναδέλφους επίσημα για τα γεγονότα που συνέβησαν στο Συγκρότημα, την περασμένη Παρασκευή 10 Μαρτίου 2023.

Αφού το Δ.Σ. ενημερώθηκε, εξήχθησαν τα παρακάτω συμπεράσματα:

·         Το συμβάν δεν συσχετίζεται και είναι ανεξάρτητο με την κατάληψη και την κινητοποίηση των μαθητών/τριών για την απαίτηση της αποκάλυψης των υπευθύνων της τραγωδίας των Τεμπών, που οδήγησε σε φρικτό θάνατο δεκάδες συνομηλίκους τους.

·         Απρεπής και προσβλητική συμπεριφορά εξωσχολικού προς το Διευθυντή του 5ου Λυκείου, καθώς και η ανάρμοστη συμπεριφορά μαθητή του 4ου Γυμνασίου προς καθηγήτρια του ίδιου σχολείου την οποία εξύβρισε με χυδαιότατες εκφράσεις, ήταν αυτές που δημιούργησαν το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να οδηγηθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι στο Γ΄ Αστυνομικό Τμήμα (εκπαιδευτικοί και μαθητές), από όπου αποχώρησαν κατόπιν εξηγήσεων, χωρίς εγκλήσεις εκατέρωθεν.

·         Τα γεγονότα δεν αφορούν τη σχολική κοινότητα και το Σύλλογο Διδασκόντων του 4ου Γυμνασίου Πάτρας, παρά μόνο την απρεπή συμπεριφορά ενός μεμονωμένου μαθητή.

·         Τα δημοσιεύματα και οι παρεμβάσεις ορισμένων παραγόντων εκτός του εκπαιδευτικού χώρου μέσω διαρροών ή ανακοινώσεων, μόνο σύγχυση μπορεί να προκαλούν και διαταράσσουν το κλίμα της σχολικής λειτουργίας.

·         Σε κάθε περίπτωση θεωρούμε ότι η αστυνομία δεν πρέπει να έχει καμία παρέμβαση στους σχολικούς χώρους.

·         Εκφράζουμε τη συναδελφική και συνδικαλιστική αλληλεγγύη μας στους εκπαιδευτικούς των σχολείων.

·         Καλούμε σύσσωμη την εκπαιδευτική κοινότητα, μαθητές/τριες, εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνες, θεσμικούς φορείς και Μ.Μ.Ε., σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς για το χώρο της εκπαίδευσης, να συμβάλλουν με νηφαλιότητα ώστε να επικρατήσει η ηρεμία, προς όφελος της εύρυθμης και ομαλής λειτουργίας της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ως εκπρόσωποι των εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα ως δάσκαλοι των μαθητών και μαθητριών μας, έχουμε την υποχρέωση να προσπαθούμε σταθερά, πάντα με  βάση και μοναδικό οδηγό τις αρχές της παιδαγωγικής πράξης, της αλληλεπίδρασης και της δημοκρατίας, να προλαμβάνουμε πολυπαραγοντικές συγκρούσεις και να τις επιλύουμε με διάλογο, επικοινωνία και συνεργασία όταν αυτές συμβούν.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα