20.1 C
Aigio
Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Αύξηση 25% στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα μέσα σε έναν χρόνο


Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σε τιμή καινούργιου, απλησίαστα για τους περισσότερους που, είτε επειδή δεν έχουν τα λεφτά είτε επειδή δεν αντέχουν τον χρόνο αναμονής ενός καινούργιου αυτοκινήτου, στρέφονται στη λύση του μεταχειρισμένου για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Αύξηση έως και 25%
Το τελευταίο διάστημα οι τιμές των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων έχουν εκτοξευθεί. Το ράλι τιμών ξεκίνησε με την καραντίνα όταν πάρα πολλοί ήθελαν να γλιτώσουν τη μετακίνηση με τα ΜΜΜ και στράφηκαν στην αγορά του ΙΧ.

Η ζήτηση που συνεχίστηκε αμείωτη με την κρίση των μικροτσίπ και τις καθυστερήσεις στις παραδόσεις των νέων ΙΧ, διατήρησε σε υψηλά επίπεδα τις τιμές των μεταχειρισμένων.

Το αξιοπερίεργο είναι πως παρότι σε όλη την Ευρώπη κυριαρχούν οι ίδιες συνθήκες, στην Ελλάδα οι τιμές έχουν πετάξει μεσοσταθμικά σε έναν χρόνο γύρω στο 25%, ενώ σε άλλες χώρες, με υψηλότερους μισθούς, οι τιμές είναι καθηλωμένες.

Παραδείγματα
Στην Ελλάδα σε δημοφιλή ιστοσελίδα μεταχειρισμένων ΙΧ, αυτοκίνητα Ford Fiesta του 2015 με περίπου 100.000 χλμ. πωλούνται από 9.000 – 11.450€.

Στη Μεγάλη Βρετανία, ίδιας χρονιάς αυτοκίνητο με ίδια χιλιόμετρα, πωλείται στα 6.900 – 8.000€.

Toyota Yaris του 2015 με 60 – 90.000 χλμ. έχει στην Ελλάδα γύρω στις 10.000 ευρώ. Το αντίστοιχο στην Αγγλία έχει γύρω στις 7.500 λίρες, δηλαδή γύρω στα 8.700€.

Μίνι Κούπερ του 2015 από 32.000 – 42.000 μίλια, δηλαδή 50.000 – 67.000 χιλιόμετρα, κοστίζει από 7.800 – 8.000 λίρες, δηλαδή από 9.000 – 9.250€. στην Ελλάδα, το φτηνότερο αντίστοιχο ΙΧ κάνει 14.000 και οι τιμές ανεβαίνουν.

Στα πολυτελή ΙΧ και οι BMW, η 116 του 2015 με περίπου 55.000 μίλια, δηλαδή 90.000 χλμ., έχει γύρω στις 10.000 λίρες δηλαδή 11.500€. Στην Ελλάδα η αντίστοιχη BMW έχει από 15.000 έως 20.000€, δηλαδή έως 8.500€ ακριβότερα.

Με τα κόστη αγοράς και χρήσης να έχουν εκτοξευτεί και τους μισθούς να είναι καθηλωμένοι, πολλοί είναι αυτοί που τελικά αναβάλλουν την αγορά ενός ΙΧ.
Ακόμα και όσοι έχουν αυτοκίνητο, το κρατάνε όσο αντέχει και δεν αγοράζουν ένα νεότερο, με αποτέλεσμα η Ελλάδα να έχει από τους πιο γερασμένους στόλους ΙΧ στον κόσμο.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα