Κάτι η επέκταση προσφορών σε βασικά προϊόντα που κινητοποίησαν τους καταναλωτές, κάτι οι τουρίστες που κόβουν απ’ την εστίαση και προτιμούν να αγοράζουν έτοιμα γεύματα απ’ τη λιανική, τα Σούπερ Μάρκετ κατάφεραν να κάνουν 230 εκατ. ευρώ παραπάνω τζίρο στο οκτάμηνο Ιανουαρίου – Αυγούστου!
Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana, ο τζίρος του οργανωμένου λιανεμπορίου σε αυτό το διάστημα έφθασε τα 7,776 δισ. ευρώ. Πρόκειται για αύξηση 3,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023.
Το πώς έχουν ευνοήσει τα Σούπερ Μάρκετ οι τουρίστες αποτυπώνεται ξεκάθαρα στην έρευνα, αφού τον Ιούνιο η αύξηση σε σχέση με πέρυσι ήταν 4,2%, τον Ιούλιο 2,5% και τον Αύγουστο 5,3%.