Ο Σύλλογος Διδασκόντων από τα σχολικά συγκροτήματα (Γυμνάσιο και Λύκειο) της Αιγείρας απέστειλε επιστολή με την οποία περιγράφει τις ελλείψεις και τα προβλήματα, την έλλειψη θέρμανσης και άλλα σημαντικά ζητήματα, εξαιτίας της πενιχρής χρηματοδότησης η οποία δεν είναι αρκετή για να καλύψει τις ανάγκες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η επιστολή εστάλη στον Αντιδήμαρχο Παιδείας με ευχαριστίες για τος προσπάθειες υποστήριξης που γίνονται και τις οποίες αναγνωρίζουν οι διδάσκοντες. Ωστόσο, γνωστοποιούν ότι το ποσό που πιστώθηκε πρόσφατα για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών είναι πολύ μικρό σε σχέση με τις πραγματικές απαιτήσεις.
Απαιτήσεις, που αφορούν στη Συντήρηση και επισκευή εγκαταστάσεων, στην προμήθεια βασικού εξοπλισμού αλλά και στην κάλυψη καθημερινών λειτουργικών εξόδων.
Τονίζεται ότι υπάρχει ζήτημα συντήρησης του καυστήρα και των κλιματιστικών μονάδων! Πράγμα σημαντικό σε μια χειμερινή περίοδο με κακοκαιρία και έντονη πτώση θερμοκρασίας!
Το ακόμα χειρότερο είναι ότι από τον… Σεπτέμβριο υπάρχουν γι΄αυτό το θέμα παρεμβάσεις και οχλήσεις προς τον Δήμο. Κατά συνέπεια, είναι απορίας άξιον γιατί υπάρχει ακόμα το πρόβλημα και ο νέος Δήμαρχος δεν φρόντισε ώστε να υπάρχει άμεση διευθέτηση του προβλήματος συντήρησης μέσα από τον προϋπολογισμό του Δήμου.
Στην επιστολή δε, γίνεται λόγος για σειρά άλλων επίσης κρίσιμων αναγκών. Για τις λίγες αίθουσες, τον εκπαιδευτικό εξοπλισμό. Ακόμα και για το ότι τα συνεργαζόμενα καταστήματα που προμηθεύουν τα σχόλια με τα απαραίτητα έχουν φτάσει στα όριά τους προφανώς λόγω οφειλών!
Καταγγέλλεται ακόμα ότι πιστώθηκαν μόλις …500 ευρώ… για την κάλυψη εξόδων 6 μηνών! Προφανώς το ποσό δεν αρκεί κι η κατάσταση επιβαρύνεται και δυσχεραίνει. Με αποτέλεσμα, όπως τονίζεται, να δημιουργούνται ακόμα και …εντάσεις… με τους προμηθευτές που προφανώς – και δικαίως – δεν αντέχουν άλλο το “φέσωμα”.
Οι Διδάσκοντες “εκλιπαρούν” τον Δήμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις και να εξετάσει τη δυνατότητα παροχής πρόσθετης χρηματοδότησης. Ελπίζοντας πως ο νέος Δήμαρχος θα αποδείξει στην πράξη ότι αποδέχεται το αυτονόητο, πως δηλαδή η επένδυση στην εκπαίδευση είναι επένδυση στο μέλλον!