Με την επαναδημοπράτηση της ηλεκτροκίνησης για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Κιάτο – Αίγιο, συνέβη το αναμενόμενο. Μάχη κολοσσών για την κατασκευή του έργου.
Η Ιντρακάτ, ο Άκτορας και ο Όμιλος Μυτιληναίου ήταν οι εταιρείες που συμμετείχαν στον διαγωνισμό, ενός κατασκευαστικού έργου που αποτελεί το τελευταίο σκέλος του πακέτου. Υψηλός προϋπολογισμός, μεγάλο δίκτυο, πολλά χιλιόμετρα και ακόμα μεγαλύτερο το κύρος του αναδόχου που θα πρέπει να ανταποκριθεί στις σύγχρονες κατασκευαστικές απαιτήσεις.
Ο επιβάτης, ο ωφελούμενος δηλαδή, διότι πρόκειται για έργο κοινής ωφέλειας, θα περιμένει κάτι ανάλογο των υψηλών προδιαγραφών. Σύγχρονη γραμμή, μεγάλες ταχύτητες, μείωση αποστάσεων, υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φυσικά προσιτές τιμές.