20.7 C
Aigio
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου, 2024
spot_img

Αίγιο: Πέρασαν και από τη Δημοτική, ολοταχώς προς Δημοτικό Συμβούλιο οι πεζοδρομήσεις

Σε κλίμα συναινετικό πέρασαν σήμερα Δευτέρα το μεσημέρι και από τη Δημαρχική Επιτροπή οι προτάσεις του δήμου και του μελετητή σχετικά με πεζοδρομήσεις και κυκλοφοριακές αλλαγές στο κέντρο του Αιγίου.
Η δημοτική αρχή εδώ και ένα 15ήμερο περίπου προχωρά συγκροτημένα στο σχέδιό της να περιορίσει την κυκλοφορία των ΙΧ στον άξονα των αστικών αναπλάσεων, Πλατεία Αγ Λαύρας – Τρίγωνη Πλατεία – Κλεομ. Οικονόμου – Μητροπόλεως, δίνοντας προτεραιότητα την κίνηση των πεζών.
Έχοντας στα χέρια της τα αποτελέσματα της κυκλοφοριακής μελέτης του Δ. Σαρδελιάνου και τις προτάσεις όπου περιλαμβάνεται η πεζοδρόμηση της Κλεομ. Οικονόμου (από την Β. Κωνσταντίνου ως την Ερμού), της Μητροπόλεως (από την Κλ. Οικονόμου ως τη Ρωμανιώλη), της Ασ. Φωτήλα (έως την Ταξιαρχών), της Τρίγωνη και της Ανδρονοπούλου (από Αν. Λόντου ως Κλ. Οικονόμου) η δημοτική αρχή εξασφάλισε προ ημερών το “πράσινο φως” για τις αλλαγές, ομόφωνα, από το Συμβούλιο Δημοτικής Κοινότητας Αιγίου.
Το Συμβούλιο γνωμοδότησε θετικά και για τον Κανονισμό κυκλοφοριακής οργάνωσης και στάθμευσης, ενώ σε έκτακτη συνεδρίαση της η Δημοτική Επιτροπή από την περασμένη Πέμπτη έλαβε απόφαση για την παράταση των κυκλοφοριακών μέτρων στην Τρίγωνη Πλατεία, για λόγους ασφάλειας της κυκλοφορίας.
Τη σχετική εισήγηση δέχθηκε και η Αστυνομική Διεύθυνση Αχαΐας δίδοντας παράταση έως 31-12-2024 στα μέτρα απαγόρευσης της κυκλοφορίας στην Τρίγωνη Πλατεία για τα έργα του δήμου.
Σήμερα το μεσημέρι στην τακτική συνεδρίαση της Δημοτικής Επιτροπής πέρασαν η κυκλοφοριακή μελέτη, ο νέος Κανονισμός κυκλοφοριακής οργάνωσης και στάθμευσης και ο Κανονισμός λειτουργίας πεζοδρόμων του Δήμου.
Για τη δημοτική αρχή πλέον το μόνο… εμπόδιο στο σχέδιο για το κέντρο της πόλης να γίνει προσιτό σε κάθε ηλικία είναι η διαβούλευση και η απόφαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Αιγιαλείας.
Ενάντια σε κάθε προσπάθεια αποκλεισμού του κέντρου τάσσεται πλέον η παράταξη του Χρήστου Γούτου αλλά και του κ. Σπηλιόπουλου που δεν φαίνεται να συμφωνούν με τον τρόπο που εκπονήθηκε η κυκλοφοριακή μελέτη.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα