10.7 C
Aigio
Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Αποκάλυψη “βόμβα” του Γιάννη Ταπεινού: “Τα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. κυκλοφορούν χωρίς να περνούν ΚΤΕΟ”!

Μια αισθητή και άκρως άξια προβληματισμού παρέμβαση έκανε ο υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και επί σειρά θητειών πρώην Πρόεδρος της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Ν. Αχαΐας κ. Γιάννης Ταπεινός. Σε σχέση με την κατάσταση αστυνομικών οχημάτων.

Η ακριβής ανακοίνωση του αναφέρει:

Το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη φέρνει στην επιφάνεια μια σειρά επικίνδυνων αστοχιών και παραβλέψεων του “επιτελικού” κράτους που μπορούν-υπό κατάλληλες συνθήκες- να αποβούν εξίσου τραγικές και να στερήσουν ανθρώπινες ζωές.

Και αυτό γιατί δεν είναι μόνο τα τρένα αυτά που λειτουργούν σε συνθήκες οι οποίες παραπέμπουν σε άλλες δεκαετίες και σίγουρα δεν συνάδουν με την διαρκώς επικαλούμενη ευρωπαϊκή μας πορεία. Είναι και άλλες εκφάνσεις του δημόσιου βίου που πάσχουν και μάλιστα σε καίρια για την ασφάλεια εργαζομένων και πολιτών σημεία και σε καίρια Υπουργεία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το γεγονός ότι σήμερα, το έτος 2023, τα οχήματα της Ελληνικής Αστυνομίας (περιπολικά αυτοκίνητα, συμβατικά, λεωφορεία μεταφοράς αστυνομικού προσωπικού, κλούβες, μηχανές κλπ) δεν περνούν από τεχνικό έλεγχο!

Μιλάμε για οχήματα με τα οποία γίνονται περιπολίες, μεταγωγές κρατουμένων και καταδιώξεις υπόπτων στην πόλη και τις εθνικές οδούς. Για οχήματα τα οποία καταγράφουν χιλιάδες χιλιόμετρα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, καθώς βρίσκονται συνέχεια στο δρόμο, και τα οποία δεν περνούν από ΚΤΕΟ, με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό για την ασφάλεια των εργαζομένων στην ΕΛ.ΑΣ., την ασφάλεια των πολιτώνκαι το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών προς όφελος του κοινωνικού συνόλου.

Μοιάζει αδιανόητο αλλά αυτό συμβαίνει σε ένα κράτος το οποίο διαθέτει Δημόσια ΚΤΕΟ από τα οποία θα μπορούσαν να ελέγχονται τα οχήματα τακτικά και αδαπάνως.

Μήπως όμως ένας τεχνικός έλεγχος θα έθετε μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων εκτός λειτουργίας;

Μήπως ένας τέτοιος έλεγχος θα οδηγούσε μεγάλο μέρος τους στα συνεργία κάτι που δεν θα συνέφερε το Δημόσιο καθώς θα ήταν ιδιαίτερα δαπανηρό;

Τα οχήματα του στόλου της ΕΛ.ΑΣ. καταλήγουν να ελέγχονται στα συνεργία αυτοκινήτων αφού παρουσιάσουν βλάβη και μετά από δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες. Αφού δηλαδή παρουσιαστεί ο παράγοντας της επικινδυνότητας.

Όλα τούτα μοιάζουν αδιανόητα, ωστόσο είναι η πραγματικότητα που βιώνουν οι άνθρωποι της ΕΛ.ΑΣ.και φυσικά μια πραγματικότητα επικίνδυνη για τους πολίτες.

Το πολύ σημαντικό αυτό ζήτημα, μεταξύ άλλων, είχα την ευκαιρία να θέσω, στην ηγεσία της ΕΛ.ΑΣ. στην περιοχή μας, μεταφέροντας την κραυγή αγωνίας των αστυνομικών.

Το ζήτημα δεν είναι αρμοδιότητας της τοπικής ΕΛ.ΑΣ. αλλά του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη που φέρει ακέραια την ευθύνη για αυτή τη σοβαρή αμέλεια.

Τελευταίο αλλά όχι έσχατο το θέμα που συζήτησα με τον Διοικητή του Τμήματος Άμεσης Δράσης Πατρών Α/Υ Γεώργιο Χατζηπαυλίδη για θέματα που αφορούν την αστυνόμευση στην περιοχή μας και τον εκσυγχρονισμό του κέντρου επιχειρήσεων με ασφαλείς συχνότητες και εγκατάσταση GPS στα περιπολικά αυτοκίνητα.

Γιάννης Ταπεινός

Υποψήφιος Βουλευτής Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα