19 C
Aigio
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Απολογισμός στον απόηχο του 25ου Ράλυ “24 Ωρες Ελλάδα” στην Πάτρα – ΦΩΤΟ

Με τον καλύτερο τρόπο ολοκληρώθηκε το 25ο 24 Ώρες Ελλάδα γεύση του οποίου μπόρεσαν οι λάτρεις της αυτοκινησης να πάρουν από την ολιγόωρη ανάπαυλα της νυχτερινής ανασυγκρότησης που έγινε στην πόλη μας. Τα οχήματα που άρχισαν να γεμίζουν την Πλατεία Βασ. Γεωργίου από το απόγευμα του Σαββάτου, παρέμειναν έως αργά το βράδυ καθώς από τις 23:00 βάση προγράμματος ξεκίνησαν να εκκινούν ανά λεπτό για το νυχτερινό σκέλος του αγώνα.

Τα πληρώματα υποδέχθηκε ο Εμπορικός Εισαγωγικός Σύλλογος της Πάτρας ο οποίος με την υποστήριξη του Επιμελητηρίου και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος “κέρασε” τα πληρώματα τεντούρα και λουκουμια σε μία “συσκευασία” δώρου ενώ προσέφερε νερό και αναψυκτικά θέλοντας να αναδείξει κάποια από τα τοπικά προϊόντα αλλά και την καλή φιλοξενία που μπορεί να προσφέρει η πόλη. Σημαντική και η βοήθεια του Δήμου Πατρέων ο οποίος παραχώρησε ευγενικά την Πλατεία αλλά φρόντισε και για την ηλεκτροδότηση αλλά και την προμήθεια κιγκλιδωμάτων προκειμένου να διευκολυνθούν οι διοργανωτές. 

Στο αγωνιστικό τομέα για την ιστορία νικητές αναδείχθηκαν οι: ‘Huffy” Σταυρόπουλος Δημ. με συνοδηγό τον Χατζή Χρήστο με ένα VW GOLF GTI Gr2 με μόλις 44,3 βαθμούς ποινής ενώ τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα έλαβαν οι Κατοχιανός Γεράσιμος και Χριστακέας Γιώργος με ένα FORD FIESTA και οι Λάγγας Γεώργιος και ο Πετρόγιαννης Σπύρος με ένα ALFA ROMEO 75. Την πλήρη σειρά κατάταξης στο Regularity μπορείτε να δείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο: www.sisa.gr/wp-content/uploads/2022/10/GENERAL-CLASSIFICATION-REGULARITY-24HGR2022.pdf

ενώ τους νικητές ανά κατηγορία:

www.sisa.gr/wp-content/uploads/2022/10/CATEGORIES-CLASSIFICATION-REGULARITY-24HGR2022.pdf


Στο 12ωρο στην Trophy νικητές οι Κουνέλης Δημήτριος με συνοδηγό τον Κουνέλη Άγγελο με ένα TOYOTA STARLET, δεύτεροι οι Λαλούσης Ηλίας με τον Καστανιώτη Εμμανουήλ με ένα TOYOTA COROLLA Gti-16 και στην τρίτη θέση οι Μαλάκης Μάκης με τον Καλλανιώτη Άγγελο με ένα πανέμορφο TOYOTA CELICA Sti, είχαμε δηλαδή τριπλέτα ιαπωνικών της TOYOTA.


Στο 24ωρο Trophy οι νικητές  Μαλάκης Μάκης με τον Καλλανιώτη Άγγελο με το TOYOTA CELICA Sti οι Λαλούσης Ηλίας με τον Καστανιώτη Εμμανουήλ και την τριάδα έκλεισαν οι Τρίκαρδος Δημήτρης με τον Ηλία Μανιάτης με ένα PORSCHE 944. Δεν έλειψαν βέβαια και διάσημες συμμετοχές όπως ο Σουλτάτος Λευτέρης με τη Βάσω Λασκαράκη οι οποίοι και διακρίθηκαν με το VW BEETLE στην κατηγορία G3 REGULARITY 


Όπως ήταν φυσικό σε μία τόσο μεγάλη εκδήλωση δεν έλειψε και το ενδιαφέρον τοπικών πληρωμάτων τα οποία συμμετείχαν με αξιώσεις και κάποια από αυτά διακρίθηκαν.  Έτσι αξίζει να αναφέρουμε ότι οι Χρόνης Ανδρέας με τον Ζαφειρόπουλο Ανδρέα πήραν την τρίτη θέση στην κατηγορία F, οι Κωνσταντάτος Ηλίας – Κωνσταντάτος Τάσος με ένα Peugeot 106 Rallye δεύτεροι στα youngtimer στο 12ωρο και τρίτοι οι Μπάντζης Αντώνης και Μπάντζης Σταύρος με ένα FIAT COUPE. 


Συμμετείχαν επίσης οι Βαγενάς Αλέξιος – Μάργαρης Παναγιώτης με FORD SIERRA, οι Πλέγας Βασίλειος, Πλέγας Ηλίας με ένα BMW E30, οι Θεοχάρης Γεράσιμος – Χρόνης Κωνσταντίνος με ένα TOYOTA COROLLA AE75, οι Σουβαλιώτης Φώτης- Κοτσάφτης Χρύσανθος με ένα VW GOLF II, οι Πέτρου Λευτέρης-Δημακόπουλος Κώστας ALFA ROMEO 75  και οι Γιαννόπουλος Βασίλης – Μιχαλόπουλος Ηλίας με FIAT CINQUECENTO. Η απονομή των επάθλων έγινε χθες στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης όπου τα πληρώματα χειροκρότησαν όλους τους νικητές, ανανεώνοντας το ραντεβού τους για το επόμενο 24 Ώρες Ελλάδα που είναι ένας αγώνας ορόσημο για το ιστορικό αυτοκίνητο. 

Αναλυτικά το τελικό δελτίο τύπου του ΣΙΣΑ για τον αγώνα:/www.sisa.gr/wp-content/uploads/2022/03/ΤΕΛΙΚΟ-ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ-24-ΩΡΕΣ-ΕΛΛΑΔΑ-2022.pdf

25ο Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα»
22-23 Οκτωβρίου 2022

Η μεγάλη περιπέτεια
Το μακρινό 1998 το ελληνικό regularity ήταν ακόμα στα σπάργανα. Ο ιδρυτής του ΣΙΣΑ Στέλιος Βαρθολομαίος είχε τη θεότρελη ιδέα ενός 24ωρου αγώνα ακριβείας, στα πρότυπα των αντίστοιχων μεγάλων αγώνων του εξωτερικού. Μέσα σε αυτά τα 25 χρόνια εκτιλύχθηκαν επικές στιγμές αλλά και διάφορα ευτράπελα, που όμως έχτισαν τη φήμη αυτού του μοναδικού αγώνα.


87 πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή για το επετειακό, 25ο ράλλυ αντοχής «24 ‘Ωρες Ελλάδα». Το Σάββατο 22 Οκτωβρίου η Μαρίνα Κορίνθου γέμισε ιστορικά αυτοκίνητα, τα λαμπερά κορίτσια της ΕΚΟ στάθηκαν για ακόμα μία χρονιά δίπλα στην αψίδα ομορφαίνοντας τον χώρο της εκκίνησης και το φορτηγό της Wurth μοίρασε προιόντα φροντίδας αυτοκινήτου στους αγωνιζομένους.


Στις 10 το πρωί δόθηκε η εκκίνηση της αργυρής 25ης έκδοσης του ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα». Οι μάχες ξεκίνησαν με τις πρώτες ειδικές Ρυτό & Άγιο Ιωάννη και συνεχίστηκαν με Λύρκεια, Δούκα Βρύση, Καρτέρι και Μάτι ως τη Βυτίνα. Μονόωρη ξεκούραση και συνέχεια με τις ειδικές Μαγουλιανά, Βαλτετσινίκο, Τρόπαια & Κοντοβάζαινα ώς τον 111 με κατεύθυνση προς Πάτρα. Η φαινομενικά εύκολη αλλά τεχνική ειδική «Σταυροδρόμι» ανάγκασε το πλήρωμα Νο 60- Ιωάννου/Τσουχλαράκη να βγούν εκτός δρόμου, αλλά με την βοήθεια των Λεύκαρου/Θ. Μελανίτη κατάφεραν να φέρουν το πληγωμένο 106 Rallye ως την Πάτρα. Η μεγάλη τρίωρη ανασυγκρότηση έγινε στην Πλατεία «Γεωργίου» της αχαικής πρωτεύσουσας, όπου πλήθος κόσμου θαύμασε τα «πολεμικά» ιστορικά αυτοκίνητα & youngtimer. Εδώ έπεσε η αυλαία του καθιερωμένου επάθλου


«12 Ώρες Ελλάδα» με νικητές τους Δ. Κουνέλη/ Α. Κουνέλη/Toyota Starlet, δεύτερους τους
Λαλούση/Καστανιώτη/Toyota Corolla GTi-16 και τρίτους τους Μαλάκη/Καλλιανιώτη/Toyota
Celica STi. Οι Γεωργοσόπουλος/Κοντοπός /VW Golf GTi αναρριχήθηκαν στην προσωρινή
κορυφή της βαθμολογίας, καταδιωκόμενοι από τους Huffy-Σταυρόπουλο/Χατζή/VW Golf GTi και τους νικητές του 2021, Μητσιά/Πανόπουλο/Peugeot 205 GTi.

Στις 11 το βράδυ άναψαν οι προβολείς και οι μονομάχοι ξεχύθηκαν για τη συστάδα ειδικών
διαδρομών, Πιτσινάικα, Ανάληψη & Ριγάνι, συνολικού μήκους 40 χιλιομέτρων. Ακολούθησε η Υπερειδική «Tihio Race» μήκους 45 χιλιομέτρων, που η φωτεινή εκκίνηση της στη μέση της νύχτας υποδέχθηκε τα πληρώματα με δώρα και αναψυκτικά, αλλά τελικά σημάδεψε τον αγώνα. Αρχικά τα πληρώματα 7-Γεωργακόπουλος/ Μπινάκου και 30-Κολιόπουλος/Ράλλης έφυγαν εκτός δρόμου στη θέση «Άγιος Αθανάσιος» λίγο μετά τα Στίλια, αλλά αλληλοβοηθήθηκαν & κατάφεραν να ξαναμπούν στον αγώνα με δικές τους δυνάμεις, ευτυχώς χωρίς σοβαρές ζημιές. Λίγα λεπτά μετά, το πλήρωμα 27-Γεωργοσόπουλος/Κοντοπός, που μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν πρώτοι στη γενική κατάταξη, είχε έξοδο στο ίδιο σημείο. Δευτερόλεπτα μετά ακολούθησε το πλήρωμα 42- Μπαρουξής/Κοτζιάς, πού χτύπησαν πάνω στο προπορευόμενο αυτοκίνητο. Τα πληρώματα 38- Πικόπουλος/Αυδής και 36-Ματσάγκος/Μάρκος ήταν οι πρώτοι που σταμάτησαν να βοηθήσουν.


Ευτυχώς τα πληρώματα 27 & 42 δεν είχαν τραυματισμούς και τελικά συνέχισαν με τη βοήθεια πολλών αγωνιζομένων που ανιδιοτελώς στάματησαν, παρόλο που οι τελευταίοι κατέστρεψαν τον αγώνα τους. Το πλήρωμα 42- Μπαρουξής/Κοτζιάς εγκατέλειψε στο Γαλαξίδι, ενώ το πλήρωμα 27- Γεωργοσόπουλος/ Κοντοπός ολοκλήρωσε τον αγώνα του και τερμάτισε στην Ακρόπολη.


Στις 2μιση το πρωί άνοιξε η ειδική «έκπληξη» Πεντεόρια και ακολούθησε ανασυγκρότηση στο Γαλαξίδι. Στις 5 το πρωί ξεκίνησε το 4ο & τελευταίο σκέλος με την σφιχτή ειδική «Δεσφίνα» και ακολούθησαν το Κυριάκι, η Αγία Άννα και η κατηφορική Φυλή. Με την συμπλήρωση 24 ωρών, 800 αγωνιστικών χιλιομέτρων και 21 ειδικών διαδρομών ολοκληρώθηκε το 25ο ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα». Τα 53 πληρώματα που διέσχισαν την γραμμή του τερματισμού είναι όλοι ήρωες!


Η αυλαία του 25ου Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα» έπεσε το βράδυ της Δευτέρας 24/10 με την δεξιώση προς την τιμήν των νικητών στο Ναυτικό Όμιλο Βουλιαγμένης. Μεγάλος νικητής είναι ο «Huffy» Δ.Σταυρόπουλος με συνοδηγό το νικητή του 2017 Χρ. Χατζής και VW Golf GTi. Στη δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκαν οι μαχητικοί Κατοχιανός/Χριστακέας/Ford Fiesta XR2, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε με ρεσιτάλ οδήγησης ο νικητής του 2005 Γ. Λάγγας με συνοδηγό τον Σ. Πετρόγιαννη & Alfa Romeo 75. Οι νικητές των επι μέρους ιστορικών κατηγοριών της Regularity είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα αποτελεσμάτων του www.sisa.gr . Στην κατηγορία GT – Youngtimer νικητές ήταν για άλλη μια χρονιά οι Πιταράκης/Μελανίτης/Ford Escort RS2000.

Στην κατηγορία Touring Trophy νικητές ήταν Μαλάκης/Καλλιανιώτης/Toyota Celica STi, δεύτεροι οι Λαλούσης/Καστανιώτης/Toyota Corolla GTi-16 και τρίτος ο νικητής του 2017 Δ. Τρίκαρδος με συνοδηγό τον επί σειρά 6 ετών πρόεδρο του ΣΙΣΑ, Ηλ. Μανιάτη & Porsche 944. Οι νικητές των επι μέρους κατηγοριών της Touring Trophy είναι επίσης αναρτημένοι στην ιστοσελίδα αποτελεσμάτων του www.sisa.gr


Η Οργανωτική Επιτροπή του 25ου ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” ευχαριστεί τους χορηγούς EKO,
DEKRA,WURTH & Οικογένεια Στεργίου για την ευγενική χορηγία τους. Ευχαριστούμε τους 4
Τροχούς και όλους τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή του αγώνα και το ΙΚΤΕΟ
«Κόμβος» για την διάθεση του χώρου του τεχνικού ελέγχου. Ευχαριστήρια στις πόλεις της Πάτρας, Κορίνθου, Βυτίνας & Γαλαξιδίου για τη φιλοξενία τους, καθώς και στην Περιφέρεια Δυτικής
Ελλάδας, στο Επιμελητήριο Αχαίας, στον Εμπορικό-Εισαγωγικό Σύλλογο Πάτρας και στους
διοργανωτές του Tihio Race για τη συνδρομή τους. Τέλος θερμά ευχαριστήρια στους κριτές,
χρονομέτρες, στη γραμματεία του αγώνα και στην Anube Sport για την άμεση και ομαλή έκδοση των αποτελεσμάτων.
Ο μύθος του 24 «Ώρες Ελλάδα» έκλεισε 25 χρόνια και στον ΣΙΣΑ με υπερηφάνεια βλέπουμε ότι έχει καθιερωθεί σαν το μεγάλο ετήσιο ραντεβού στην ελληνική σκηνή του ιστορικού αυτοκινήτου. Σας περιμένουμε στο 26ο «24 Ώρες Ελλάδα» στις 21-22 Οκτωβρίου 2023!

www.sisa.gr/wp-content/uploads/2022/03/ΤΕΛΙΚΟ-ΔΕΛΤΙΟ-ΤΥΠΟΥ-24-ΩΡΕΣ-ΕΛΛΑΔΑ-2022.pdf

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα