Αύριο «κλείνει» η πλατφόρμα καταχώρησης στοιχείων για όσους εγκλωβίστηκαν στην Αττική Οδό λόγω του χιονιά και δικαιούνται την αποζημίωση των 2.000 ευρώ. Δείτε την απάντηση που λαμβάνουν όσοι απέστειλαν τα πρώτα δικαιολογητικά.
Σύμφωνα με την ενημέρωση από την Αττική Οδό, «η Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων μέσω του site της www.aodos.gr (στην ειδική ενότητα με τίτλο “Χιονόπτωση 24.1.2022”) για τους οδηγούς των οποίων τα οχήματα αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022, θα παραμείνει ανοιχτή έως και την Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022 και ώρα 17:00».
Η πλατφόρμα άνοιξε την προηγούμενη Παρασκευή και σύμφωνα με τα όσα παρουσιάσαμε μέσω του carandmotor.gr, η διαδικασία προβλέπει την καταχώρηση πληροφορίων όπως φωτογραφίες, αριθμός e-pass ή απόδειξη πληρωμής με την οποία αποδεικνύεται η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο και λεπτομέρειες για τις ώρες που αποκλείστηκε κάποιος.
ADVERTISING
Έξι μέρες μετά την έναρξη της διαδικασίας, δηλαδή μόλις χθες, όσοι καταχώρησαν τα στοιχεία τους έλαβαν το παρακάτω email το οποίο αναγράφει τον αριθμό αναφοράς και την πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου. Μέσω αυτού, συστήνεται στους ενδιαφερόμενους να έχουν στη διάθεσή τους τον αύξοντα αριθμό της αναφοράς τους και το ΑΦΜ.
Σε αυτή την πρώτη φάση θα γίνει αξιολόγηση των πληροφορίων που καταχωρήθηκαν και σε δεύτερο χρόνο, θα ακολουθήσει – κατά πάσα πιθανότητα – η τελική ευθεία για την καταβολή της αποζημίωσης των 2.000 ευρώ. Τέλος, να σημειώσουμε πως με βάση αποκλειστικές πληροφορίες του iefimerida.gr, μέχρι στιγμής έχουν κατατεθεί πάνω από 450 αγωγές οδηγών που αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο.
Η διαδικασία
Οι ενδιαφερόμενοι αφού μπουν στην ιστοσελίδα της Αττικής Οδού θα πρέπει να κάνουν κλικ στη δεξιά πλευρά στο στοιχείο «Χιονόπτωση 24.1.2022» και να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:https://1c4dc3af25607b49272f0635418ce29f.safeframe.googlesyndication.com/safeframe/1-0-38/html/container.html
Πλατφόρμα Καταχώρησης Αιτημάτων
-Μέσω της πλατφόρμας αυτής είναι εφικτή η καταχώρηση των Αιτημάτων προς την Αττική Οδό, για τα οχήματα που αποκλείστηκαν στον αυτοκινητόδρομο τη Δευτέρα 24/1/2022.
-Για την καταχώρηση της αίτησης είναι απαραίτητη η ύπαρξη διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μέσω της οποίας θα γίνει η επιβεβαίωση της κατάθεσης του αιτήματος καθώς και κάθε μελλοντική επικοινωνία.
-Τα πεδία που έχουν έναν αστερίσκο στη δεξιά πλευρά τους είναι υποχρεωτικά και θα πρέπει να συμπληρωθούν από τον αιτούντα προκειμένου να προχωρήσει στο επόμενο βήμα. Τα υπόλοιπα πεδία αν και δεν είναι υποχρεωτικά θα διευκολύνουν σημαντικά τη διερεύνηση και ικανοποίηση των αιτημάτων που κατατίθενται.
-Η σωστή αναγραφή του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος που οδηγούσαν όταν αποκλείστηκαν καθώς αυτό το στοιχείο αποτελεί μία από τις βασικές πληροφορίες διερεύνησης και ικανοποίησης του αιτήματος.
-Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε θέμα σχετικά με την καταγραφή του αιτήματός σας θα παρακαλούσαμε να επικοινωνήσετε με την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού στο τηλέφωνο 210 668 2222 (Δευτέρα-Σάββατο: 08:00-19:00 και Κυριακή: 11:00-19:00).