11.3 C
Aigio
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

ΔΕΕΠ ΑΧΑΪΑΣ: “Συνεχής η αναβάθμιση της Παιδείας”

Με ιδιαίτερη ικανοποίηση ο Πρόεδρος κ. Αντώνης Κουνάβης , τα μέλη της Δ.Ε.Ε.Π. , ο Τομεάρχης Παιδείας κ.  Παναγιώτης Πλώτας και τα μέλη της γραμματείας χαιρετίζουν τις νέες μεταρρυθμίσεις που υλοποιούνται στην Παιδεία με στόχο τη συνεχή αναβάθμισή της.

Η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας ο εμπλουτισμός του προγράμματος των ολοήμερων νηπιαγωγείων και δημοτικών σχολείων , μέτρο το οποίο θα αφορά στο 50% των ήδη λειτουργούντων ολοήμερων τμημάτων , δηλαδή περίπου 5.000 τμήματα σε ολόκληρη την επικράτεια , και το ωράριο θα διευρυνθεί για φέτος έως τις 5:30 το απόγευμα , ενώ στις επιπλέον ώρες θα γίνεται η μελέτη για την επόμενη ημέρα , καθώς και δημιουργικές δραστηριότητες με έμφαση στα εικαστικά , τη δημιουργική γραφή και άλλες θεματικές που αρέσουν στα παιδιά μας.

Σκοπός είναι οι μικροί μαθητές και μαθήτριες μετά το σχολείο να είναι ελεύθεροι και να έχουν ποιοτικό χρόνο στο σπίτι με την οικογένειά τους. Πρόκειται για ένα ολοήμερο σχολείο στο οποίο θα έχουν πρόσβαση όλοι , χωρίς κριτήρια. Η στόχευσή είναι διττή.

Αφενός η αναβάθμιση της παρεχόμενης εκπαίδευσης    και αφετέρου , διευκολύνεται η πρόσβαση στην αγορά εργασίας για τους γονείς , και βοηθάται η οικογένεια και ειδικά οι εργαζόμενους γονείς , που αγωνίζονται καθημερινά , στο 24ωρό τους. Οι αλλαγές που προωθούνται θα επιφέρουν πολλά και σημαντικά οφέλη σε όλους. Η εκπαίδευση στο ολοήμερο θα είναι πιο ποιοτική , εφόσον το νέο πρόγραμμα σπουδών θα είναι σημαντικά ενισχυμένο με πολύ πιο δημιουργικές δράσεις. Φέρνει πιο κοντά το ωράριο του σχολείου στο ωράριο των εργαζόμενων γονέων.

  • Σε συνέχεια των 16.200 μόνιμων διορισμών των τελευταίων δύο ετών στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή , το Υπουργείο Υγείας προχωρά με περισσότερους από 8.500 επιπλέον μόνιμους διορισμούς , με σημαντικά οφέλη για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα και το εκπαιδευτικό σύστημα.
  • Με τους μόνιμους διορισμούς δημιουργούνται σταθεροί δεσμοί μαθητών – εκπαιδευτικών , εξασφαλίζεται επαγγελματική σταθερότητα με δυνατότητες ανέλιξης για τους εκπαιδευτικούς και διασφαλίζεται η συνέχεια στη μάθηση και την επικοινωνία με τα σχολεία και τις οικογένειες. 
  • Με στόχο την αντικειμενική και αξιοκρατική χρηματοδότηση των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων μας , ορίστηκαν τα νέα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία θα κατανέμεται η ετήσια τακτική χρηματοδότηση των Πανεπιστημίων , λαμβάνοντας υπόψην τόσο τις πραγματικές τους ανάγκες όσο και τα κριτήρια ποιοτικής αξιολόγησης σε τομείς που και τα ίδια τα ΑΕΙ επιλέγουν, σε ένα πλαίσιο ενισχυμένης αυτονομίας και ελεύθερης επιλογής των πεδίων στα οποία τα Πανεπιστήμιά μας μπορούν και επιθυμούν να διαπρέψουν.
  • Ο νέος νόμος – πλαίσιο που προωθείται για τα ΑΕΙ αποσκοπεί σε μία ριζική μεταρρύθμιση με πολλαπλά οφέλη για τους φοιτητές και τις φοιτήτριές μας , και για τους Πανεπιστημιακούς.
  • Ο νέος νόμος-πλαίσιο για τις δύο αυτές ομάδες της ακαδημαϊκής κοινότητας , εξηγεί με ποιους τρόπους διαμορφώνεται ένα πανεπιστήμιο πιο αυτόνομο , πιο ανοιχτό , περισσότερο συνδεδεμένο με την κοινωνία αλλά και τη διεθνή επιστημονική κοινότητα , που προσφέρει ενισχυμένες δυνατότητες και επιλογές για μάθηση, για προώθηση της έρευνας και για αξιοποίηση της παραγόμενης επιστημονικής γνώσης.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα