6.9 C
Aigio
Κυριακή, 24 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Έλεγχοι σε 1.370 αεροπλάνα της Boeing παγκοσμίως λόγω “χαλαρής βίδας”

2Συναγερμός έχει σημάνει στην Αεροναυτική Βιομηχανία μετά το αίτημα της Boeing προς τις αεροπορικές εταιρείες να επιθεωρήσουν όλα τα αεροσκάφη 737 Max εξαιτίας μίας… χαλαρής βίδας που εντοπίστηκε στο σύστημα πηδαλίου.

Ανώνυμη διεθνής αεροπορική εταιρεία ανακάλυψε πιθανό πρόβλημα με ένα βασικό εξάρτημα σε δύο αεροσκάφη της και συγκεκριμένα ένα μπουλόνι με χαμένο παξιμάδι σε έναν μηχανισμό σύνδεσης πηδαλίου-χειρισμού κατά τη διάρκεια της συνήθους συντήρησης, ενώ εντόπισε μια παρόμοια βίδα που δεν είχε τοποθετηθεί σωστά σε ένα ακόμη μη παραδοθέν αεροσκάφος. Το πηδάλιο ενός αεροπλάνου χρησιμοποιείται για τον έλεγχο και τη σταθεροποίηση του αεροσκάφους κατά την πτήση.

Έλεγχοι σε 1.370 αεροπλάνα
Η Boeing δήλωσε ότι το αεροπλάνο με το μπουλόνι που έλειπε επιδιορθώθηκε, αλλά θέλει να διασφαλίσει ότι και τα 1.370 αεροπλάνα 737 Max που βρίσκονται σε λειτουργία παγκοσμίως θα ελεγχθούν για παρόμοια προβλήματα.

“Το πρόβλημα που εντοπίστηκε στο συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει αποκατασταθεί“, ανέφερε σε δήλωσή του εκπρόσωπος της Boeing. “Συνιστούμε στις εταιρίες να επιθεωρήσουν τα αεροπλάνα 737 Max και να μας ενημερώσουν για τυχόν ευρήματα”, πρόσθεσε.

Η Boeing ενημέρωσε την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, η οποία δήλωσε την Πέμπτη ότι η επιθεώρηση αφορά την αναζήτηση “μιας πιθανής χαλαρής βίδας στο σύστημα ελέγχου του πηδαλίου”. Η εργασία διαρκεί περίπου δύο ώρες, σύμφωνα με την FAA, και οι αεροπορικές εταιρείες θα αναφέρουν την πρόοδο των επιθεωρήσεών τους στη ρυθμιστική αρχή.

Boeing 737-7 MAX
Η Boeing δήλωσε ότι η επισκευή περιλαμβάνει την αφαίρεση ενός πίνακα πρόσβασης και την οπτική επικύρωση των παξιμαδιών και των βιδών. Η Boeing θα πραγματοποιεί την επιθεώρηση σε όλα τα νέα αεροσκάφη στο μέλλον, όπως αναφέρει το CNN.

Η FAA δήλωσε ότι “θα εξετάσει το ενδεχόμενο λήψης πρόσθετων μέτρων με βάση οποιαδήποτε περαιτέρω ανακάλυψη χαλαρού ή ελλείποντος υλικού”.

Σημειώνεται πως το εν λόγω εξάρτημα αποτελεί κρίσιμο στοιχείο ασφαλείας, για το οποίο η FAA απαιτεί διπλή επιθεώρηση.

Ξανά στο επίκεντρο
Τα προβλήματα μηχανικής και ποιότητας της Boeing έχουν δημιουργήσει μεγάλες προκλήσεις για την εταιρεία. Οι συντριβές δύο αεροσκαφών 737 Max που προκάλεσαν τον θάνατο και των 346 επιβατών στις πτήσεις της οδήγησαν σε μια “παραλυτική” 20μηνη καθήλωση του συγκεκριμένου τύπου αεροσκαφών.

Ήταν, επίσης, μία από τις πιο δαπανηρές εταιρικές τραγωδίες στην ιστορία, κοστίζοντας στην Boeing περισσότερα από 20 δισεκατομμύρια δολάρια.

Το Max επέστρεψε στον αέρα μεταφέροντας επιβάτες στις περισσότερες αγορές σε όλο τον κόσμο από τα τέλη Δεκεμβρίου του 2020. Αλλά έχει αντιμετωπίσει και άλλα προβλήματα, μεταξύ άλλων τον Απρίλιο, όταν η Boeing δήλωσε ότι ανακάλυψε ένα κατασκευαστικό πρόβλημα με ορισμένα αεροσκάφη 737 Max, αφού ένας προμηθευτής χρησιμοποίησε μια “μη τυποποιημένη διαδικασία κατασκευής” κατά την εγκατάσταση δύο εξαρτημάτων στην πίσω άτρακτο – αν και η Boeing επέμεινε ότι το πρόβλημα δεν αποτελούσε κίνδυνο για την ασφάλεια.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα