Στο πλευρό του Αντώνη Κουνάβη στις προσεχείς επιμελητηριακές εκλογές, με τον συνδυασμό του «Επιμελητήριο Για Όλους», είναι ήδη και ο εκδότης της εφημ. «Γνώμη των Πατρών», Γιάννης Χριστόπουλος. Συνεχίζοντας πάνω στην πορεία που χάραξε ο ιστορικός ιδρυτής και εκδότης της “Γνώμης” Χρήστος Χριστόπουλος, ο Γιάννης Χριστόπουλος αποτελεί τη δεύτερη εκδοτική γενιά. ‘Ετσι συνεχίζει και την οικογενειακή παράδοση ενός ιστορικού εντύπου που σήμερα αναπτύσσεται πολύπλευρα και στο χώρο των ηλεκτρονικών Media.
Με μεγάλη παρέμβαση στην τοπική κοινωνία της Πάτρας μέσα από την έντυπη και ηλεκτρονική “Γνώμη”, ο Γιάννης Χριστόπουλου έχει επιτύχει να αποκτήσει απήχηση στο χώρο των Μέσων Επικοινωνίας τόσο περιφεριακά όσο και κεντρικά. Είναι παρόν και μεταφέρει τον παλμό της επικαιρότητας και των εξελίξεων εκεί όπου λαμβάνονται σήμερα οι περισσότερες και πιο κρίσιμες αποφάσεις που αφορούν και το μέλλον του παραγωγικού κόσμου της Αχαϊας.
Ο Γιάννης Χριστόπουλος αποφάσισε να υπηρετήσει πλέον και προσωπικά τους υψηλούς στόχους και σκοπούς της νέας διοίκησης του Επιμελητηρίου Αχαΐας. Της διοίκησης που, υπό την προεδρία του Αντώνη Κουνάβη, στοχεύει να αναβαθμίσει και να επεκτείνει με τις παρεμβάσεις το κύρος και το κοινωνικό αποτύπωμα του φορέα.
«Το Επιμελητήριο να είναι αντάξιο των προσδοκιών των επιχειρήσεων και να ανταποκρίνεται στις φιλοδοξίες των ανθρώπων του. Με επίγνωση των προβλημάτων και των αναγκών αυτών, αποφάσισα να είμαι υποψήφιος επιμελητηριακός σύμβουλος, καθώς πιστεύω ότι μπορώ να συνεισφέρω με τις γνώσεις και την εμπειρία μου, με τους συνυποψηφίους μου, στην επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο επιχειρηματικός κόσμος της περιοχής μας και την ανάπτυξη ενός πιο ανταγωνιστικού και βιώσιμου επιχειρηματικού περιβάλλοντος στην Αχαΐα” δηλώνει στο Aigiovoice.
Περεταίρω όπως εξηγεί ο κ. Χριστόπουλος, το Επιμελητήριο Αχαΐας από την επόμενη των εκλογών και με την έναρξη της νέας θητείας, θα είναι σε θέση να υποστηρίζει ενεργά τις επιχειρήσεις, να προωθεί αποτελεσματικά την καινοτομία, να ενισχύει την εξωστρέφεια του τοπικού παραγωγικού δυναμικού και να διευκολύνει την πρόσβαση των επιχειρήσεων σε νέα χρηματοδοτικά εργαλεία και αγορές με νέες προοπτικές.
“Επιπλέον, θεωρώ ιδιαίτερα σημαντικό να προωθήσουμε και να διευρύνουμε συνεργασίες με άλλους φορείς, όπως Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα, για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά και να αξιοποιήσουμε τα πλεονεκτήματα της περιοχής, με νέες μορφές τουρισμού, την προσέλκυση της κρουαζιέρας κ.α.” συμπληρώνει ο κ. Χριστόπουλος.