19.6 C
Aigio
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Η ΕΛΜΕ ΑΧαΐας για την “κατάρρευση” της τράπεζας θεμάτων


Σε ανακοίνωση της Α’ ΕΛΜΕ Αχαΐας σημειώνεται:

Η επανειλημμένη Κατάρρευση της πλατφόρμας της Τράπεζας Θεμάτων και του αφηγήματος του σύγχρονου επιτελικού κράτους.

Αδιανόητη είναι πια η κατάσταση που βιώνουν χιλιάδες εκπαιδευτικοί και μαθητές/τριες στα Λύκεια της χώρας αυτές τις δυο ημέρες. Όπως χτες 29/5 έτσι και σήμερα 30/5 το πρωί, κατέρρευσε η πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων. Οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονταν στις σχολικές μονάδες όλης της χώρας από τις 7 το πρωί περίμεναν μάταια να βγάλουν θέματα για τις ενδοσχολικές εξετάσεις των μαθητών του Λυκείου. Και ενώ η υπομονή όλων- εννοείται και των μαθητών/τριών που συνεχώς ρωτούσαν πότε θα γράψουν- είχε αρχίσει να εξαντλείται, με μεγάλη καθυστέρηση σε κάποια λίγα τυχερά σχολεία άνοιξε η πλατφόρμα. Τα υπόλοιπα απλά περίμεναν…

Και κάπου εδώ άρχισαν τα πρακτικά προβλήματα. Σε όλα τα σχολεία επικράτησε υπερένταση, πίεση και άγχος στη διαχείριση του χρόνου, καθώς έπρεπε κανονικά να αρχίσει η δεύτερη βάρδια να γράφει εξετάσεις, ενώ δεν είχε αρχίσει η πρώτη, ή υπήρχε δυσλειτουργία στη πλατφόρμα και στην κλήρωση των θεμάτων. Οι εξετάσεις δεν μπορούσαν να γίνουν με θέματα που θα έβαζαν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί, καθώς κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται σύμφωνα με τη νομοθεσία!! Επίσης, μην ξεχνάμε ότι στα επαρχιακά σχολεία οι μαθητές μετακινούνται με λεωφορεία με συγκεκριμένα δρομολόγια σε συγκεκριμένες ώρες. Από την άλλη, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, την Τετάρτη πρέπει να βγουν τα αποτελέσματα για τη Γ Λυκείου, καθώς την Παρασκευή αρχίζουν οι Πανελλήνιες εξετάσεις. Άραγε τι εξυπηρέτησε τελικά η τράπεζα θεμάτων και στη Γ΄ Λυκείου;; Μόνο συγκεκριμένες εμμονές.

Με λίγα λόγια, επικράτησε στα σχολεία ταλαιπωρία και μπάχαλο με την ψηφιακή κατάρρευση και με το υπουργείο Παιδείας να αρνείται να αναλάβει στοιχειωδώς τις ευθύνες του, να αποτυγχάνει να διορθώσει το πρόβλημα και φυσικά να ρίχνει την ευθύνη σε «κυβερνοεπιθέσεις» και τεχνολογικά ατυχήματα…

Ο υπηρεσιακός μηχανισμός του Υπουργείου και το ΙΕΠ αγνοούνται. Έτσι λοιπόν μαζί με την τράπεζα κατέρρευσε και το αφήγημα του επιτελικού κράτους και της αριστείας. Διαπιστώσαμε για μια ακόμη φορά την απουσία οργάνωσης και την προχειρότητα του ΥΠΑΙΘ, καθώς και τις επιφανειακές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις με στόχο την επικοινωνιακή διαχείριση, χωρίς καμία ουσιαστική πρόβλεψη και χωρίς κανένα σοβαρό σχεδιασμό για περιπτώσεις, όπως η σημερινή!!!

Ακόμα και αν η πλατφόρμα τελικά τεχνικά λειτουργήσει μελλοντικά, η Α΄ ΕΛΜΕ Αχαΐας επιμένει να ζητά την κατάργηση της αντιπαιδαγωγικής τράπεζας θεμάτων και της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, που λειτουργούν σαν φίλτρα απόρριψης μαθητών από τα Λύκεια, που έχουν οδηγήσει σε σημαντική εντατικοποίηση την μαθησιακή διαδικασία και σε αύξηση του άγχους των μαθητών/τριών.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα