15.6 C
Aigio
Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Ιωάννης Αναστασόπουλος (ΚΡΙΝΟΣ Α.Ε.): “Πρώτη µας φροντίδα, η ποιότητα”

Σε τροχιά υλοποίησης το ΝΕΟ 5ετές επενδυτικό πλάνο που αναπτύσσεται σε τρεις πυλώνες

– Από το 1943 επιχειρείτε σε έναν κλάδο άκρως ανταγωνιστικό. Ποιο είναι το συγκριτικό σας πλεονέκτηµα έναντι του ανταγωνισµού; 

Η “ΚΡΙΝΟΣ” – Ι.Κ. Αναστασόπουλος & Υιός Α.Ε.” είναι µια αµιγώς ελληνική οικογενειακή εταιρεία παραγωγής και εµφιάλωσης Φυσικού Μεταλλικού Νερού, Αναψυκτικών και Αλκοολούχων ποτών µε έδρα το Αίγιο, που συνεχίζει απρόσκοπτα τη λειτουργία της από τότε. Το συγκριτικό µας πλεονέκτηµα ενάντια στον ανταγωνισµό είναι αδιαµφισβήτητα η παράδοσή µας! Αυτή είναι που µας κληροδότησε τις συνταγές µας, τις οποίες κρατάµε αναλλοίωτες µέχρι και σήµερα. Είναι αυτή από την οποία αντλούµε τη µακρόχρονη εµπειρία µας στην εµφιάλωση και το εξαιρετικό µας know-how, καθώς και ένα δυνατό τµήµα παραγωγής και R&D. Επιπλέον, είναι αυτή που µας έµαθε ότι µε τους ανθρώπους µας (το ανθρώπινο δυναµικό µας, τους προµηθευτές και τους πελάτες µας) συµπορευόµαστε όλα αυτά τα έτη µέσα από σχέσεις αξιοπιστίας και εµπιστοσύνης. 

Όλα αυτά µας επιτρέπουν κάθε µέρα να µπορούµε να κάνουµε πράξη τον θεµέλιο λίθο που έθεσε ο παππούς µας πριν από 78 χρόνια: “Πρώτη µας φροντίδα, η ποιότητα”.

– Πώς σας επηρέασε η πανδηµία και ποια είναι η πορεία των µεγεθών σας τη φετινή χρονιά;

Οι συνθήκες της αγοράς όπως διαµορφώθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδηµίας ήταν πρωτόγνωρες για όλους µας. Φυσικά, δεν θα µπορούσαµε να µείνουµε ανεπηρέαστοι και εµείς µε τη σειρά µας. Στην ΚΡΙΝΟΣ είχαµε να αντιµετωπίσουµε δύο µέτωπα, το πρώτο που αφορούσε την εσωτερική αγορά και το δεύτερο που σχετίζεται µε τον εξωστρεφή χαρακτήρα της εταιρείας. 

Η εσωτερική αγορά, η οποία συνοψίζεται, για εµάς, γύρω από την εστίαση, την τουριστική αγορά και τη µικρή λιανική, αντιµετώπισε µεγάλη πτώση. Ειδικά οι δύο πρώτοι κλάδοι ήταν σε lockdown για µεγαλύτερο διάστηµα, από το οποίο χάθηκε ένας αρκετά σηµαντικός τζίρος που δεν αντισταθµίστηκε µόνο µε τη λειτουργία τους το περσινό καλοκαίρι. Η µικρή λιανική κρατήθηκε σε αρκετά καλό επίπεδο, µε τους καταναλωτές να δείχνουν την επιστροφή τους στα µικρότερα σηµεία πώλησης, µια συνήθεια που έγινε και τάση. Εµείς στην ΚΡΙΝΟΣ στηριχτήκαµε στη διαχρονική ποιότητα των προϊόντων µας, στην άµεση εξυπηρέτηση των σηµείων και στο σταθερό δίκτυο των συνεργατών µας για να αντεπεξέλθουµε σε αυτές τις νέες συνθήκες.

Στην πλευρά των εξαγωγών η κατάσταση ήταν παρόµοια, καθώς και στις αγορές του εξωτερικού επηρεάστηκε ο κλάδος της εστίασης σε σηµαντικό βαθµό και µπορώ να πω και πέραν των προβλέψεων. Όµως εκεί οι απώλειες αντισταθµίστηκαν από την άµεση προσαρµογή στις συνθήκες των καναλιών της οργανωµένης λιανικής, µε τις κάβες, τα Liquor stores και τα delicatessen, µέσω των υπηρεσιών delivery και take away, να παρουσιάζουν αύξηση στην κατανάλωση.

Το α’ εξάµηνο του 2021 εµφάνισε παρόµοια εικόνα µε το α’ εξάµηνο του 2020, αλλά η αυξηµένη ζήτηση που εµφανίστηκε ήδη από αρχές Μαΐου σε Ελλάδα και σε εξωτερικό, που αντικατοπτρίζει την ανάγκη των καταναλωτών για επιστροφή στην κανονικότητα, µας δίνει αισιοδοξία ότι οι στόχοι µας θα επιτευχθούν στο β’ εξάµηνο 2021 ακόµα και µε αύξηση, και εφόσον περάσουµε στη γενικότερη οµαλοποίηση της υγειονοµικής κατάστασης µε την COVID-19.

ΚΡΙΝΟΣ ΑΕ

– Ποια είναι τα σχέδιά σας για το άµεσο µέλλον σε όρους επενδύσεων, κυκλοφορίας νέων προϊόντων, εξαγωγών κ.λπ.;

Τα σχέδιά µας για το µέλλον ήδη έχουν µπει σε τροχιά υλοποίησης, καθώς ήδη από τον Ιανουάριο 2020 έχει µπει σε εφαρµογή το νέο 5ετές πλάνο µας, που περιλαµβάνει τρεις βασικούς πυλώνες: α) τον εκσυγχρονισµό και επέκταση των µηχανολογικών και κτιριακών µας εγκαταστάσεων, β) την τοποθέτηση νέων παραγωγικών γραµµών και γ) την προσαρµογή και εξέλιξη των υφιστάµενων brand lines, καθώς και την ανάπτυξη νέων καινοτόµων προϊόντων σύµφωνα µε τις νέες τάσεις του αύριο.

Πιο συγκεκριµένα, στον τοµέα των εξαγωγών, που αποτελεί έναν δυνατό άξονα για την εταιρεία µας, σχεδιάζουµε µε προσοχή τη διείσδυση σε νέες αγορές, καθώς και την ανάπτυξη ή προσαρµογή των εκάστοτε brand lines σε σχέση µε την εκάστοτε αγορά.

Στην εσωτερική αγορά παρουσιάζουµε δύο διαφορετικά projects. Αρχικά, έχουµε το rebranding της οικογένειας των παραδοσιακών µας αναψυκτικών ΚΡΙΝΟΣ που παράγονται αποκλειστικά και µόνο σε γυάλινη φιάλη, µε Φυσικό Μεταλλικό Νερό και φυσικούς χυµούς από ελληνικά φρούτα. Η σειρά ολοκληρώθηκε µε το λανσάρισµα της νέας γεύσης ΚΡΙΝΟΣ Φράουλα, πριν από µία εβδοµάδα, που έχει στόχο να φέρει την καλοκαιρινή δροσιά της αληθινής φράουλας στο ποτήρι των καταναλωτών µας. Στόχος και επένδυσή µας είναι να επικεντρωθούµε στην digital παρουσία του brand µέσα από στρατηγικές στόχευσης και ανάπτυξης και στην περαιτέρω φυσική µας παρουσία σε σηµεία πώλησης. 

Επιπλέον, πέρυσι τον Ιούλιο λανσάραµε τη νέα σειρά των Premium mixers ROS SOLIS σε 6 συναρπαστικές γεύσεις µε Φυσικό Μεταλλικό Νερό και υψηλής ποιότητας ανθρακικό. Στη σειρά ROS SOLIS επενδύουµε και προχωράµε σε έρευνες για την περαιτέρω ανάπτυξη της σειράς µε νέες γεύσεις, ενώ θέλουµε να ολοκληρώσουµε τη στρατηγική για την digital παρουσία του brand.

– Όπως λέει το σλόγκαν σας, βάλατε γυαλιά στο πλαστικό. Ποιοι ήταν οι λόγοι που σας οδήγησαν σε αυτή την απόφαση; 

Η τρίτη γενιά που βρίσκεται τώρα στο τιµόνι της διοίκησης της ΚΡΙΝΟΣ είµαστε νέοι άνθρωποι µε κοινωνικές και περιβαλλοντικές ανησυχίες που θέλουµε να βελτιωνόµαστε και µας ενδιαφέρει όχι µόνο να επιχειρούµε, αλλά και δηµιουργούµε καλύτερες συνθήκες για τις επόµενες γενιές.

Έτσι, το 2019 πήραµε τη στρατηγική απόφαση να σταµατήσουµε να χρησιµοποιούµε πλαστικές συσκευασίες στις σειρές των αναψυκτικών µας συνολικά! Τα αναψυκτικά ΚΡΙΝΟΣ, καθώς τα premium mixers ROS SOLIS εµφιαλώνονται αποκλειστικά και µόνο σε γυάλινες φιάλες. Και αυτό για δύο λόγους.

Πρώτον, γιατί θέλουµε να προσφέρουµε τα προϊόντα µας στους καταναλωτές σε υψηλής ποιότητας συσκευασίες που προστατεύουν και αναδεικνύουν την ποιότητα των προϊόντων µας µε τον καλύτερο δυνατό τρόπο,

Δεύτερον, γιατί θέλουµε να προστατεύουµε το περιβάλλον µας µειώνοντας τη χρήση πλαστικού, ειδικά όπου δεν είναι απαραίτητη, όπως στα αναψυκτικά. Οι γυάλινοι περιέκτες είναι συσκευασίες πλήρως ανακυκλώσιµες, καθώς επιστρέφουν στο περιβάλλον χωρίς αποτύπωµα. 

ΚΡΙΝΟΣ ΑΕ (όχι προς χρήση)

– Ποιες άλλες ενέργειες, επενδύσεις, δράσεις δροµολογείτε µε βάση τη βιώσιµη ανάπτυξη της επιχείρησής σας; 

Όπως σας είπα και παραπάνω, η τρίτη γενιά της ΚΡΙΝΟΣ απαρτίζεται από νέους ανθρώπους, ευαισθητοποιηµένους στα θέµατα ανακύκλωσης, βιώσιµης ανάπτυξης και προστασίας του περιβάλλοντος. Όλες οι µελλοντικές µας αποφάσεις κινούνται σε αυτούς τους άξονες, γιατί πιστεύουµε στην εφαρµογή των νέων βιώσιµων πρακτικών από τις επιχειρήσεις, αν θέλουν να έχουν µέλλον. 

Εδώ και πολλά χρόνια εφαρµόζουµε στην ΚΡΙΝΟΣ ένα πολύ σηµαντικό εσωτερικό πρόγραµµα ανακύκλωσης υλικών, είτε πρωτογενών είτε δευτερογενών, που ξεκινά από τις ξύλινες παλέτες µέχρι τα υλικά συσκευασίας των πρώτων υλών, τα οποία διαχωρίζονται αµέσως και απορρίπτονται σε οργανωµένες µονάδες ανακύκλωσης. Στόχος µας είναι να βελτιώνουµε αυτό το εσωτερικό σύστηµα διαχείρισης των υλικών µας µέρα µε τη µέρα και σύµφωνα µε τις νέες ανάγκες και εξελίξεις.

Επίσης δεν σας κρύβω ότι ενηµερωνόµαστε και παρακολουθούµε τις εξελίξεις που αφορούν τις νέες οικολογικές εναλλακτικές συσκευασίες και υλικά. 

Στόχος µας είναι µέσα στο 2022 να λανσάρουµε και µία ακόµα συσκευασία που θα είναι πλήρως ανακυκλώσιµη.

Ετοιµάζουµε και κάποιες καινούργιες δράσεις ΕΚΕ που θα αφορούν τη νέα γενιά σε συνάρτηση µε την ανακύκλωση και την αγάπη για το περιβάλλον, αλλά θα εφαρµοστούν µετά την οµαλοποίηση της κατάστασης µε την COVID-19.

– Εκτός από την παραγωγή των δικών σας προϊόντων, αναλαµβάνετε και την παραγωγή για λογαριασµό τρίτων; 

Σήµερα η εταιρεία µας είναι η µοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που συνδυάζει τρεις διαφορετικούς τοµείς παραγωγής και εµφιάλωσης: την εµφιάλωση Φυσικού Μεταλλικού Νερού, την παραγωγή ανθρακούχων, αναψυκτικών, mixers, αεριούχων ποτών & RTDs και την παραγωγή και εµφιάλωση αλκοολούχων ποτών.

Λειτουργούµε επτά σύγχρονες οργανωµένες γραµµές παραγωγής και εµφιάλωσης στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις µας και αναλαµβάνουµε έπειτα από πολλή µελέτη και προσοχή την ανάπτυξη και παραγωγή προϊόντων για λογαριασµό τρίτων, καθώς και για λογαριασµό οίκων του εξωτερικού, πάντα προσαρµοσµένα στις ανάγκες των αγορών όπου απευθύνονται.

Πηγή:https://www.capital.gr/epixeiriseis/3584477/ioannis-anastasopoulos-krinos-a-e-proti-%C2%B5as-frontida-i-poiotita/?fbclid=IwAR21ssgWXZoJ_

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα