Σοβαρές καταγγελίες κάνει στο enikos.gr για το τροχαίο στην Καλλιθέα ο πραγματογνώμονας, Παναγιώτης Μαδιάς, ο οποίος με δηλώσεις του επισημαίνει πως δεν λειτουργούσαν τα φανάρια για τους πεζούς με αποτέλεσμα η άτυχη 12χρονη να περάσει τη διάβαση και να χάσει τη ζωή της.
Του Μίλτου Σακελλάρη
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα φανάρια ήταν χαλασμένα τις τελευταίες επτά ημέρες. «Από ενημέρωση που είχα από γείτονες της περιοχής, μου είπαν ότι εδώ και περισσότερες από 7 ημέρες ήταν χαλασμένα και κανένας δεν ενδιαφέρθηκε. Έπειτα από μιάμιση ώρα διαπίστωσα ότι ήρθε τεχνικός της Περιφέρειας και μέσα σε δύο λεπτά επισκεύασε και τα δύο φανάρια για τους πεζούς» υποστήριξε χαρακτηριστικά.
Όπως εξήγησε, είδε τεχνικούς της Περιφέρειας μια ημέρα μετά να τα επισκευάζουν: «Ήμουν μαζί με έναν άνθρωπο και έρχεται ένα αυτοκίνητο της Περιφέρειας με έναν τεχνίτη. Και έφτιαχνε τον σηματοδότη. Επισκεύαζε με το δεξί χέρι το φανάρι. Τα κρίσιμα σημεία της διερεύνησης του συγκεκριμένου δυστυχήματος είναι: πρώτον το σημείο διέλευσης του παιδιού. Αν το παιδί περνούσε στη διάβαση ή σε απόσταση από αυτήν.
Δεύτερον πρέπει να υπολογιστεί η αρχική ταχύτητα στον τόπο του συμβάντος. Τρίτον, να διερευνηθεί αν πράγματι περνούσε με κόκκινο, με πράσινο ή με πορτοκαλί. Πιστεύω ότι περνούσε με πράσινο».
Παράλληλα, ο κ. Μαδιάς επισήμανε ότι «λαμβάνοντας υπόψη την τελική θέση του παιδιού που ήταν ακριβώς όπως την μέτρησα στα 30 μέτρα από τη διάβαση πεζών σε συνδυασμό με το ότι παρασύρθηκε από το ΙΧ έναντι μίας υποπολλαπλάσιας μάζας (το σώμα του παιδιού) είναι λογικό με βάση αυτόν τον συντελεστή – μηχανισμό της παράσυρσής του, το παιδί να εκτιναχθεί σε αυτή την απόσταση. Το βιντεοληπτικό υλικό από το παρακείμενο περίπτερο επί της λεωφόρου Θησέως στο ανοδικό ρεύμα προς Αθήνα εάν δούμε με λεπτομέρεια την κίνηση ενός άλλου οχήματος πριν εμφανιστεί στην οθόνη το Smart, το όχημα κινείται με μικρότερη ταχύτητα, περίπου στα 55 χιλιόμετρα. Για το Smart είναι υπερδιπλάσια η ταχύτητά του. Είναι αναγνωρίσιμο από έτερο όχημα».
«Εν κατακλείδι η ταχύτητά του δεν ήταν συμβατή με το υφιστάμενο καθεστώς του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας δηλ. των 50 χιλιομέτρων, δεν ήταν 130 χιλιόμετρα. Δεν θέλω να επηρεάσω το έργο της προανάκρισης. Θα ήθελα να επισημάνω πως κατά τη χθεσινή πρώτη αυτοψία μου στον τόπο του δυστυχήματος -κατά τις 18:30 που έφτασα στο σημείο- το φανάρι για πεζούς και από τα δύο σημεία (πεζοδρόμια) της οδού Σπάρτης που συμβάλλει με την Λεωφόρο Θησέως ήταν εντελώς αδρανοποιημένα- χαλασμένα. Όπως και το πεζοφάναρο επί της Λεωφόρου Θησέως με κατεύθυνση από παραλία προς Αθήνα που ήταν και η αρχική κατεύθυνση του παιδιού», είπε.