Η έλευση του φθινοπώρου περιλαμβάνει μια σειρά από νέες προκλήσεις για τη Δημοτική Αρχή του Δημήτρη Καλογερόπουλου με μια σειρά από σημαντικά στοιχήματα να έχουν πέσει στο τραπέζι, λίγο πριν πάμε προς την ολοκλήρωση του πρώτου έτους της νέας θητείας, στα τέλη του 2024.
Μετά την ολοκλήρωση της θερινής περιόδου η οποία φαίνεται να κυλά ομαλά, τουλάχιστον από άποψη εκτάκτων αναγκών σε σχέση με την αντιπυρική περίοδο αλλά και την περίοδο επιφυλακής για πλημμύρες που ξεκινά σύντομα, ενεργοποιείται ο σχεδιασμός που αφορά το σκέλος της υλοποίησης του προϋπολογισμού, τουλάχιστον όσον αφορά την υλοποίηση των στόχων στα έσοδα του δήμου.
Σε επίπεδο έργων, η απεμπλοκή των έργων για τον ολοκλήρωση του αποχετευτικού στις παραλιακές κοινότητες αφήνει πίσω ένα μεγάλο πρόβλημα που προκλήθηκε λόγω της στάσης πληρωμών του ΕΣΠΑ.
Πλέον για τη Δημοτική Αρχή στο σκέλος των έργων και της καθημερινότητας, κυριαρχεί η ολοκλήρωση της ανάπλασης της Τρίγωνης Πλατείας αλλά και η εκκίνηση της επόμενης φάσης των αστικών αναπλάσεων προς την οδό Μητροπόλεως με τα κυκλοφοριακά και τις πεζοδρομήσεις.
Από την πλευρά της αντιπολίτευσης, με άξονα τις αντιδράσεις μερίδας κατοίκων και κυρίως επιχειρηματιών στην επέκταση των πεζοδρομήσεων σε Τρίγωνη Πλατεία και Κλεομ. Οικονόμου, γίνεται εμφανές ότι υπάρχει εμφανής στόχευση, στα επόμενα δημοτικά συμβούλια, η Δημοτική Αρχή να νιώσει “καυτή” την ανάσα των αντιδράσεων και να περάσει τις προτάσεις της μόνο… δια πυρός και σιδήρου!
Η βούληση του δημάρχου Δημήτρη Καλογερόπουλου είναι προφανής, να δοθεί βήμα σε όσους θεωρούν ότι αδικούνται από τα κυκλοφοριακά αλλά και να γίνει σαφές ότι η εικόνα μιας σύγχρονης, πεζοδρομημένης και προσβάσιμης πόλης, απαιτεί και… θυσίες!
Προϋπόθεση όμως για να ανοίξει ο κύκλος της δημόσιας διαβούλευσης για τα κυκλοφοριακά είναι η ενεργοποίηση του συνόλου της ομάδας της πλειοψηφίας στην υποστήριξη των προτάσεων και παρεμβάσεων του μελετητή.
Η πλειοψηφία εντός του σώματος του δημοτικού συμβουλίου για την ομάδα του κ. Καλογερόπουλου προσφέρει στο δήμαρχο τη δυνατότητα να έχει πάντα την πρωτοβουλία των κινήσεων.
Η ψήφος δεν είναι βέβαια το μόνο προαπαιτούμενο καθώς η στόχευση του δημάρχου, στο θέμα με τα κυκλοφοριακά, είναι… ψηλά.
Στόχος είναι τα κυκλοφοριακά να περάσουν σε θετικό έδαφος και από την πλευρά της αντιπολίτευσης, έως και αν το “ναι σε όλα” των Χρ. Γούτου και Κ. Σπηλιόπουλου κρίνεται ανεδαφικό.
Για να διαμορφωθεί θετικό έδαφος στο σώμα σε περισσότερες πλευρές, η στάση της πλειοψηφίας αφενός πρέπει να είναι αρραγής και, αφετέρου, στην επιχείρηση πειθούς για την ανάγκη των απαιτούμενων αλλαγών, θα πρέπει να ενταχθούν βέβαια το σύνολο των μελών της πλειοψηφίας και βέβαια όλοι οι αντιδήμαρχοι και επικεφαλείς ομάδων έργου.
Το επόμενο διάστημα θα έχει δηλαδή εξαιρετικό ενδιαφέρον με τον δήμαρχο να έχει πάντα τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο: Στις αποφάσεις αλλά και τα πρόσωπα που θα διατηρηθούν στον πυρήνα των θέσεων ευθύνης και τις αντιδημαρχίες και για το 2025…