Για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά η Ολυμπία Οδός συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών υπό την αιγίδα του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), αναδεικνύοντας το ζωτικό ρόλο της εξυπηρέτησης και επιβραβεύοντας τόσο τους ανθρώπους που δουλεύουν στην «πρώτη γραμμή», όσο και εκείνους που υποστηρίζουν τη συντήρηση και λειτουργία της υποδομής από άλλες θέσεις.
Στην «πρώτη γραμμή» βρίσκονται οι εργαζόμενοι στα περίπολα, τα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας, το τηλεφωνικό κέντρο και τα Σημεία Εξυπηρέτησης Πελατών, οι οποίοι φροντίζουν για την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των οδηγών 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο, κάνοντας πράξη τη δέσμευσή μας για διαρκή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχει ο αυτοκινητόδρομος. Στα «μετόπισθεν» είναι οι άνθρωποι που είναι επιφορτισμένοι με τη συντήρηση της υποδομής, τη διαχείριση και παρακολούθηση όλων των εγκαταστάσεων και των μεγάλων τεχνικών της υποδομής.
Η φετινή Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών ήταν αφιερωμένη στο Περιβάλλον και οι δράσεις που αναπτύχθηκαν τόσο για τους εργαζόμενους όσο και τους οδηγούς/πελάτες είχαν ως στόχο την ευαισθητοποίηση όλων για την προστασία του φυσικού πλούτου και του περιβάλλοντος.
Επίσης φέτος, λίγους μήνες μετά την υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμούς, η Ολυμπία Οδός στο πλαίσιο της Εθνικής Εβδομάδας Εξυπηρέτησης Πελατών έθεσε τις βάσεις για τη δημιουργία της «Κοινότητας γυναικών της Ολυμπίας Οδού», καλώντας τες στις 8 Οκτωβρίου 2021 σε ένα Women’s Breakfast, όπου είχαν την ευκαιρία να μοιραστούν εμπειρίες, σκέψεις, και ιδέες σε θέματα γυναικείας ενδυνάμωσης.
Με σύνθημα «Συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2021 αποτέλεσε για μια ακόμη φορά σημείο αναφοράς, αναδεικνύοντας την εταιρική κουλτούρα που αναγνωρίζει την αξία του ανθρωποκεντρισμού.