Η κυβέρνηση Μητσοτάκη και όλες οι προηγούμενες καθώς και ο ΟΣΕ είχαν λάβει γνώση για την τραγική κατάσταση που επικρατεί στο σιδηροδρομικό δίκτυο και κυρίως για τα κενά ασφαλείας …
Γι’ αυτό ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΕΔΩΛΙΟ. ΡΕΜΟΥΛΕΣ ΟΣΕ 15 δις €
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ: «Το Χριστιανοδημοκρατικό κόμμα Ελλάδος θα καταθέσει το φάκελο με τα πρακτικά του κοινοβουλευτικού έλεγχου, ερωτήσεις απαντήσεις και υπηρεσιακά έγγραφα στον εισαγγελέα που διενεργεί την προανάκριση. Αυτή τη φορά ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ.»
Ο πρώην υφυπουργός και βουλευτής και για πολλά Χρόνια Γραμματέας τεκμηρίωσης της ΝΔ σε σημερινές δηλώσεις του μεταξύ άλλων τόνισε:
Δεν καταλάβαινε το μέγεθος της εγκληματικής συγκάλυψης ο ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ και ΨΕΥΔΟΝΤΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ξεδιάντροπα λέγοντας, «διασφαλίζουμε την ασφάλεια…»
Στις 20/2/2023 ο παραιτηθείς υπουργός Κ. Καραμανλής απαντά σε επερώτηση στη βουλή για την ασφάλεια στα τρένα για να μην έχετε κενά #hellenic_train #Tempi #συγκρουση_τρενων #Καραμανλής #Τεμπη_Τραγωδια #τραγωδια #τρενοσε #Τεμπη #τραινοσε #τρένο #συγκρουση_τρενων #τεμπη_εγκλημα
Το έγκλημα με τον ΟΣΕ είναι πολιτικό και διαρκές, αφού όλες οι ηγεσίες του τον κατέκλεψαν.
Το 1998 αγοράζονται για παράδειγμα έναντι δισεκατομμυρίων, μηχανές ηλεκτροκίνησης την στιγμή που το δίκτυο ήταν στο σύνολό του ντιζελοκίνητο !!!!
Φυσικά ποτέ δεν τιμωρήθηκε κανείς.
Οι κυβερνήσεις έτσι συνέχισαν μέχρι σήμερα, αντί να βάλουν τα δις € στα έργα εκσυγχρονισμού του δικτύου, να φουσκώνουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς υπουργών και μανδαρίνων και φυσικά, των μεγαλοεργολάβων νταβατζήδων, υπερχρεωνόταν τον ΟΣΕ με δάνεια που συνήθως συνάπτονταν με εγγύηση του δημοσίου και την τεράστια ακίνητη περιουσία του.
Βέβαια το πάρτι των διαφόρων εργολαβιών που ο πολιτικός κόσμος τάχα δεν ανακαλύπτει δεν έλειπαν από τον ΟΣΕ.
Ίσα-ίσα, που ήταν και πρωτοπόρος.
Απο το 1998 μέχρι και σήμερα, παρά τα 15 δισεκατομμύρια που έχει καταχρεωθεί ο ΟΣΕ, δεν υπάρχουν φωτοσημάτα και τηλεδιοίκηση.
Στο μεγαλύτερο κομμάτι του δικτύου η κυκλοφορία των τρένων, γίνεται με ασυρμάτους ή ακόμα και με τα κινητά τηλέφωνα των μηχανοδηγών, όπου δεν υπάρχει ούτε ασύρματη επικοινωνία .
Ο πρόεδρος των μηχανοδηγών Κώστας Γενηδούνιας, μιλώντας το πρωί στον ΑΝΤ1 και την εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη αποκάλυψε, ότι το περιβόητο σύστημα τηλεδιοίκησης του ΟΣΕ δε λειτουργεί!
Για να καταλάβετε, ετοίμαζαν σήμερα προεκλογική φιέστα με τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη και τον υπουργό Μεταφορών Κ. Καραμανλή σε ένα «Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης», το οποίο στην πραγματικότητα είναι εδώ και 20 Χρόνια ανενεργό.
Υπάρχουν τρομερές καταγγελίες στη Βουλή και στη Δικαιοσύνη από εμένα, καθώς και επιστολές προς το Πρωθυπουργό και τον υπουργό.
Υπάρχουν εξώδικα, Ράδιο-τηλεοπτικώς εκπομπές δικές μου και αφιερώματα με τρομακτικές αποκαλύψεις.
Φυσικά όμως τα συστημικά Πέτσο μπουκωμένα ΜΜΕ, ουδέποτε ασχολήθηκαν με τις συγκεκριμένες καταγγελίες. Ακόμα όπως και σήμερα, την ώρα του θρήνου.
Και τώρα μια παραίτηση και καθαρίσαμε;
Ποιοι είναι οι εγκληματίες;
Ο εισαγγελέας, εκτός από τον Σταθμάρχη θα καλέσει τον επί 4 Χρόνια Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και τον υπουργό του να απολογηθούν;
Θα τους δείξει ο Εισαγγελέας τα επίσημα έγγραφα και θα τους ερωτήσει γιατί δεν λειτουργεί τίποτα;
Γιατί όλα γίνονται χειροκίνητα, με ανθρώπινο παράγοντα;
Γιατί είμαστε στο manual σε όλο το δίκτυο Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όπως και στο σημείο αυτό;
Ούτε οι ενδείξεις, τα φωτοσήματα, ούτε ο έλεγχος κυκλοφορίας;
Γιατί αφού εάν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταμάταγαν σε απόσταση 500 μέτρων;
Και όμως, οι φωνές που προειδοποιούσαν για την τραγική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο ελληνικός σιδηρόδρομος και έντονα μάλιστα.
Υπήρχαν 126 ερωτήσεις και επερωτήσεις που έκανα τα τελευταία χρόνια στη Βουλή. 5 μηνυτήριες αναφορές στον Άρειο Πάγο.
Φωνή βοώντος εν τη ερήμω όμως
Κύριε Μητσοτάκη κύριε Καραμανλή,
κύριοι πρώην πρωθυπουργοί και πρώην υπουργοί, οι γραπτές τεκμηριωμένες καταγγελίες μας που έγιναν μέσω του ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ και οι απαντήσεις σας, θα αποσταλούν στις ανακριτικές αρχές μαζί με τα ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ.
Καθώς και η επιστολή του Χρήστου Κατσιούλη που εστάλη πριν από 11 μήνες, τον Απρίλιο του 2022, με τον πρώην Πρόεδρο της Επιτροπής ETCS (σ.σ. αρμόδια για τα έργα σηματοδότησης και ασφάλειας στο σιδηροδρομικό δίκτυο) να έχει υποβάλει την παραίτησή του, με καταγγελίες για κακοδιαχείριση (μη τήρηση των φυσικών αντικειμένων των συμβάσεων, γεγονός το οποίο επιφέρει σημαντικές καθυστερήσεις στα έργα), για έλλειψη κανόνων ασφαλείας στους σιδηροδρόμους και καταγραφή, της ημιτελούς συντήρησης του σιδηροδρομικού δικτύου.
Οι δολοφόνοι, έχουν όνομα και επίθετο και εγκλημάτησαν, για να ικανοποιήσουν τους αχόρταγους ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ που τους έχουν στο χέρι από την εποχή της Siemens
Από την εποχή του εκσυγχρονισμό του Σημίτη άρχισε η λεηλασία και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Με απευθείας αναθέσεις, διαγωνισμούς για «ημετέρους», ιδιώτες που αντί να επενδύουν καρπώνονται κρατικό χρήμα εκατοντάδων εκατομμυρίων και βυθίζοντας στην υποβάθμιση και εγκατάλειψη, τον Ελληνικό σιδηρόδρομο.
Σε μια από τις πολλές ερωτήσεις μας στον Πρωθυπουργό και στον υπουργό που κατατεθήκαν στη ΒΟΥΛΗ μεταξύ άλλων τονίζαμε: «Τα συστήματα ασφαλείας τα οποία έχουν πληρωθεί και εγκατασταθεί στο δίκτυο εδώ και πάνω από μία 15ετία, είτε λειτούργησαν για ελάχιστα χρόνια και μετά εγκαταλείφθηκαν, είτε δεν λειτούργησαν ποτέ !!!
Συγκεκριμένα το ETCS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Ελέγχου Αμαξοστοιχιών), το οποίο καθιστά δυνατή τη διαβίβαση στον μηχανοδηγό πληροφοριών αλλά και τα συστήματα φωτοσήμανσης τηλεδιοίκησης, τα οποία τοποθετήθηκαν γύρω στο 2003, λειτούργησαν για κάποια χρόνια – έως το 2008 – και μετά σταμάτησαν.
ΥΓ: Ακούστε την παρέμβαση στον Ανδρέα Μαζαράκη στα Parapolitika 90,1fm:https://open.spotify.com/episode/02OHeZLas2vLROEpQl1c1t