14 C
Aigio
Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Ο Αντώνης Ποταμίτης, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος, στο 15ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων

«Η τεχνολογία προοδεύει αλλά η εμπιστοσύνη  παραμένει στον άνθρωπο»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα στο The Mall της Αθήνας το 15ο Ετήσιο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων που διοργανώθηκε από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου παρουσιάστηκαν σημαντικά στοιχεία για την εξέλιξη της αγοράς και τα νέα, απαιτητικά δεδομένα.

Στο Συνέδριο, το οποίο είχε βασικό θεματικό άξονα το «Artificial Sales Intelligence», συμμετείχαν  πάνω από 900 κορυφαία στελέχη εταιρειών και πωλήσεων, καθώς και εξέχουσες προσωπικότητες της Οικονομίας.

Ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας, επικεφαλής της παράταξης «ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ με όραμα» κ. Αντώνης Ποταμίτης στην εισαγωγική του ομιλία αναφέρθηκε στην διαρκώς αυξανόμενη επιρροή της Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο τρόπο των πωλήσεων διεθνώς.

Ο ίδιος τόνισε ότι «σύμφωνα με μελέτες, το  AI αναμένεται να επηρεάσει το 80% των πωλήσεων παγκοσμίως μέσα στα επόμενα χρόνια, ανοίγοντας τον δρόμο για πιο αποτελεσματικές, και προσωποποιημένες εμπειρίες πελατών», συμπληρώνοντας ότι για το ΙΠΕ αυτή η εξέλιξη δεν μπορεί και δεν πρέπει να υποκαταστήσει τον ανθρώπινο παράγοντα, αφού όπως είπε: «Στο ΙΠΕ πιστεύουμε ακράδαντα ότι, παρά αυτή την πρόοδο της τεχνολογίας, ο ανθρώπινος παράγοντας παραμένει το κλειδί για την επιτυχία.  Και η πραγματική δύναμη δεν θα πάψει να βρίσκεται στις σχέσεις που δημιουργούμε, την εμπιστοσύνη που εμπνέουμε και την ενσυναίσθηση που επιδεικνύουμε ως επαγγελματίες στην αγορά».

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου παρουσιάστηκαν σημαντικές μελέτες για τη νέα εποχή στις πωλήσεις. Μεταξύ αυτών η έρευνα EY Future Consumer Index Ελλάδα 2024, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά και περιγράφει τον καταναλωτή του μέλλοντος, καθώς επίσης  έρευνα της ομάδας Δουκίδη από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και την Grant Thorton για το πώς αξιοποιούν 400 ελληνικές επιχειρήσεις τις ψηφιακές τεχνολογίες μέσω της έρευνας, αλλά και δυο αποκλειστικές έρευνες που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό του ΙΠΕ, από την εταιρεία MRB Hellas, σε καταναλωτές και στελέχη επιχειρήσεων για την Τεχνητή Νοημοσύνη και τις Πωλήσεις.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα