Πολλές συζητήσεις, από άκρου εις άκρον στην Αχαΐα, προκάλεσε η πρόσφατη παρέμβαση των «Φίλων του Σιδηροδρόμου» στην Πάτρα για την συγκοινωνιακή περιθωριοποίηση της περιοχής εξ αιτίας των Τεμπών και το γεγονός ότι η τελευταία καταστροφή στη Θεσσαλία έδωσε την «αφορμή» στην κυβέρνηση να ρίξει το βάρος στον ανατολικό άξονα της χώρας και το ‘συγκοινωνιακό άνοιγμα’ προς τα Βαλκάνια και τις χώρες όπου τα σύνορα θα ανοίξουν λόγω της διεύρυνσης της ΕΕ.
Αν και αυτό έχει ήδη γραφεί, το γεγονός ότι επισημάνθηκε πως επείγει, τουλάχιστον, να γίνει η ηλεκτροδότηση στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο και να μην απαξιωθεί εντελώς ο προαστιακός, ακούστηκε μέχρι το Αίγιο.
«Για μοναδική ευκαιρία» να προχωρήσει το εμπορικό τμήμα στο λιμάνι του Αιγίου όπου ήδη το τρένο έχει φτάσει και δίπλα είναι η Ολυμπία -έχει χωροθετηθεί παράλληλα και βιοτεχνικό πάρκο, μίλησε ο πρώην Αντινομάρχης νεοεκλεγείς δημοτικός σύμβουλος Αιγιαλείας, με την παράταξη «Αιγιάλεια Τώρα» του Δ. Καλογερόπουλου, Δημήτρης Φιλιππάτος μιλώντας την Τετάρτη στο Aigiovoice και τη ραδιοφωνική εκπομπή ‘η Φωνή της Αιγιαλείας’, με τους Νίκο Λυριντζή και Βαγγέλη Κουτρουμπέλη.
Αναφερόμενο και στη συμβολή της πρώην Νομαρχίας στο έργο της κατασκευής του νέου κρηπιδώματος στο λιμάνι του Αιγίου το οποίο και προσφέρει σημαντικές δυνατότητες αξιοποίησης της λιμενικής ζώνης στις εμπορικές μεταφορές και ευρύτερα τις συνδυασμένες μεταφορές.