«Θα επιδιορθώσουμε τις ζημιές αλλά μην παρκάρουν και στα παρτέρια», σημειώνει ο Αντιδήμαρχος Έργων της Πάτρας
του Αχιλλέα Ροδίτη
Ακόμα δεν τα βάλαμε, τα βλέπουμε σπασμένα! Ο λόγιος για προσφάτως πεζοδρομημένα σημεία που έχουν υποστεί ήδη εμφανείς φθορές τόσο στον νέο πεζόδρομο της Μαιζώνος, όσο και σε αυτόν της Τριών Ναυάρχων. Ακόμα και σε καινούργιες διαβάσεις απ’ όπου προσφάτως είδαν το «φως» της δημοσιότητας φωτογραφίες που τράβηξαν συμπολίτες και ανάρτησαν στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Και όλα αυτά, όταν θεωρείται αδιαμφισβήτητο δεδομένο, ότι ένα έργο κατασκευάζεται με βασικότερο γνώμονα να αντέξει στον χρόνο. Ωστόσο, η εικόνα που ήδη εμφανίζεται κάνει πολλούς να αναρωτιούνται αναφορικά με την ποιότητα των υλικών και κατά πόσον αυτά θα αντέξουν και θα παραμείνουν έτσι όπως τα βλέπουμε σήμερα και μετά από πέντε ή δέκα ή και παραπάνω χρόνια, όταν ήδη άρχισαν να σπάνε.
ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ
Ερωτηθείς από την «Πολιτεία» σχετικά, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Αρχιτεκτονικού Έργου – Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων (Η/Μ) και Έργων Υποδομής κ. Παναγιώτης Μελάς καταρχάς παραδέχθηκε ότι «υπάρχουν τέτοιου είδους ατέλειες» και να τονίσει ότι: «τα έχουμε εντοπίσει κι εμείς στη διάρκεια των διαρκών επιθεωρήσεων που κάνουμε σε όλες τις περιοχές όπου εκτελούνται έργα και οπουδήποτε ολοκληρώνονται, ακριβώς για να διαπιστώσουμε την λειτουργία τους μετά την χρήση από τους πολίτες». Ωστόσο, έσπευσε να διευκρινίσει ότι «αυτά τα προβλήματα που αναφέρονται δεν είναι σε αρκετά σημεία, όπως κάποιοι θέλουν να εμφανίζουν». Αποσαφήνισε όμως ότι έχει ήδη ενημερωθεί ο ανάδοχος εργολάβος και οι αποκαταστάσεις όπου υπάρχει τέτοιο ζήτημα, θα αρχίσουν πολύ σύντομα να γίνεται».
ΟΡΓΙΣΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΠΑΡΚΑΡΟΥΝ
Βέβαια, δεν παρέλειψε ο κ. Πλέσσας να εκφράσει την αγανάκτηση και την δική του οργή για την απαράδεκτη πρακτική συμπολιτών οι οποίοι ευθύνονται για πολλά από αυτά τα σπασίματα. Λέγοντας: «Πολλά από αυτά τα προβλήματα είναι σε σημεία που έγιναν ή πρόκειται να γίνουν δενδροφυτεύσεις αλλά και αλλού, όπου κάποιες πλάκες έσπασαν επειδή ορισμένοι δεν δίστασαν να μπουν με τα αυτοκίνητά τους και να παρκάρουν. Σε σημεία που είναι κατασκευασμένα για να περνούν μόνο πεζοί». Και συμπλήρωσε: «Ακόμα και βαρέα οχήματα έχουν εντοπιστεί να εισβάλλουν σε τέτοιους χώρους. Ακόμα και μέσα στα παρτέρια έχουν παρκάρει. Είναι μια κατάσταση που δεν πρέπει να συνεχιστεί», με τους οδηγούς, προφανώς, να αδιαφορούν για το αν φεύγοντας θα αφήσουν πίσω τους ζημιές και καταστροφή – προσθέτουμε εμείς…!
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΛΙΚΩΝ
Όσον αφορά το ερώτημα που δημόσια έχει ειπωθεί, αναφορικά με την ποιότητα των υλικών, αν, δηλαδή, φταίει το ότι η δημοτική αρχή επέλεξε φθηνά υλικά για να κάνει τα έργα, ο Αντιδήμαρχος ήταν σαφής και ξεκάθαρος στην απάντησή του: «Δεν βάζουμε ό,τι θέλουμε εμείς. Τα υλικά έχουν συγκεκριμένες προδιαγραφές», οι οποίες, όπως διευκρινίζει, ορίζονται με βάση τη χρήση. Και τονίζει ότι «τα υλικά που αποκτήθηκαν για να γίνουν τα έργα στην Πάτρα, ακόμα και οι κυβόλιθοι, είναι πιστοποιημένα και έχουν λάβει σχετική έγκριση ακόμα και από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο».
ΑΧΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ