Την παρουσίαση των νέων επίσημων εμφανίσεων, των καρτών διαρκείας και άλλων θεμάτων που αφορούν το μάρκετινγκ έκανε το μεσημέρι της Παρασκευής (12/8) η ΠΑΕ Παναχαϊκή.
Στα γραφεία της Ερασιτεχνικής, στην αίθουσα συνεντεύξεων παρουσία του αθλητικού διευθυντή Λεωνίδα Κυβελίδη και των αρχηγών της ομάδας, ο υπεύθυνος του τμήματος μάρκετινγκ Γκας Καραγιάννης ανέλυσε το πλάνο ενόψει της νέας χρονιάς.
Παράλληλα, έγινε αναφορά στο μουσείο της ομάδας και στο ντοκιμαντέρ για την ιστορία της Παναχαϊκής κάτι που επιμελείται και οργανώνει τα τελευταία χρόνια ο Δημήτρης Γκαβέρας.
Αρχικά το λόγο πήρε ο αθλητικός διευθυντής της Παναχαϊκής Λεωνίδας Κυβελίδης ο οποίος μεταξύ άλλων τόνισε: “Γίνεται μία τεράστια προσπάθεια από πέρυσι στο κομμάτι του μάρκετινγκ. Εγώ θέλω να πω ότι πρέπει να είμαστε όλοι μαζί και να στηρίξουμε και τα προγράμματα που έχει εκπονήσει ο κ. Καραγιάννης και φυσικά την ομάδα. Όποιος αγαπάει την Παναχαϊκή πρέπει να το δείξει με πράξεις όχι με τα λόγια. Ευχαριστώ τους ποδοσφαιριστές που είναι εδώ μαζί και φυσικά όλους εσάς (σ.σ. εκπροσώπους του Τύπου) που ήρθατε. Εύχομαι να έχουμε μία καλή χρονιά σε όλα τα επίπεδα, πρόθεση της ομάδας είναι να υπάρχει καλή επικοινωνία και με τα ΜΜΕ και με την πόλη. Μόνο ενωμένοι μπορούμε να κάνουμε πράγματα για την πόλη και την ομάδα. Αυτό το έχω νιώσει ως παίκτης και το βλέπω και τώρα από άλλη θέση”.
Στη συνέχεια το λόγο πήραν οι αρχηγοί οι οποίοι με τη σειρά τους κάλεσαν τον κόσμο να σταθεί στο πλευρό της ομάδας και διαβεβαίωσαν ότι θα δώσουν τα πάντα έτσι ώστε η Παναχαϊκή να πετύχει τους στόχους της, ενώ φωτογραφήθηκαν και με τις νέες εμφανίσεις οι οποίες προέκυψαν κατόπιν της ψηφοφορίας των “κοκκινόμαυρων” οπαδών”.
Όσον αφορά το κομμάτι της παρουσίασης εκτός από τις φανέλες, ο Γκας Καραγιάννης ανέλυσε το πλάνο των καρτών διαρκείας, των μελών, το Panachaiki TV, το e-shop, το Panachaiki Summit και το 1891 Community ΠΓΕ.