Η οδός Αράτου έκλεισε για να εκτελεστεί το έργο ανακατασκευής του δρόμου με το βλέμμα στραμμένο στις ριζικές αλλαγές που θα συντελεστούν στο ιστορικό κέντρο της πόλης. Πιο συγκεκριμένα, το έργο ξεκίνησε από τον Δήμο στο πλαίσιο της ανάπλασης της Κάτω Πόλης, ένα σχέδιο που ως γνωστόν περιλαμβάνει και τις αντιδρομήσεις οι οποίες έχουν αποφασιστεί και προγραμματιστεί, με μία από αυτές (απόλυτα βασική) να είναι η εν λόγω οδός.
Από την οποία θα κινούνται προς τα κάτω τα οχήματα, και ιδίως τα λεωφορεία και λοιπά βαρέα οχήματα, που θα κατευθύνονται προς την έξοδο της πόλης από την Κανακάρη και αναγκαστικά θα πρέπει να στρίβουν στην Αράτου που θα γίνει κάθοδος, για να συνεχίζουν προς Κωνσταντινουπόλεως και Αγίας Σοφίας στρίβοντας δεξιά στην Μαιζώνος, στο ύψος της πλατείας Εθν. Αντίστασης.
Το πρόβλημα, όμως, στο υπό εκτέλεση τώρα έργο, και στις καθυστερήσεις που φαίνεται να άρχισαν κιόλας, φαίνεται πως είναι η… «σφήνα» του ΔΕΔΔΗΕ. Διότι, όπως πληροφορείται η «Πολιτεία», το έργο ανακατασκευής του δρόμου, στα δύο τμήματά του, από την οδό Μαιζώνος μέχρι και την οδό Κορίνθου και από την Κορίνθου μέχρι την Κανακάρη, ήταν σύντομου σχετικά χρονοδιαγράμματος.
Όμως με την ευκαιρία του σκαψίματος ξεκίνησε έργα και η ΔΕΗ για τοποθέτηση οπτικών ινών κι όχι μόνο. Με δυο λόγια, βρήκαν την ευκαιρία και οι άλλες υπηρεσίες να κάνουν τη δουλειά τους, μιας και σκάφτηκε που σκάφτηκε ο δρόμος. Το θέμα είναι, όμως, πόσο γρήγορα την κάνουν αυτή τη δουλειά. Αφού μάλλον έχει προκληθεί «πονοκέφαλος» στους αρμόδιους του Δήμου που ήθελαν να είχαν ήδη τελειώσει και να είχαν παραδώσει τον δρόμο στην κυκλοφορία.
Κάτι που ακόμα δεν έχει γίνει και ούτε πρόκειται να συμβεί για μερικές ακόμα ημέρες τουλάχιστον. Και αυτό, παρά τις, όπως μαθαίνουμε, καθημερινές και συνεχείς πιέσεις και οχλήσεις που υπάρχουν από την πλευρά του Δήμου προς την πλευρά του ΔΕΔΔΗΕ. Αλλά φαίνεται ότι μάλλον θα κάνουμε κι άλλες μέρες υπομονή…
Στο μεταξύ, μετά το Πάσχα θα ξεκινήσει η πεζοδρόμηση της Μαιζώνος, από την Κολοκοτρώνη έως την Γούναρη. Η δημοτική αρχή έχει σκοπό μέσα σε 9 μήνες να γίνουν εργασίες πεζοδρόμησης επίσης, σε: Κανάρη, Σισίνη και Αγ. Νικολάου.
Και είναι ένα έργο «ξεκομμένο» από το σχέδιο αντιδρομήσεων οι οποίες θα μεταφέρονταν χρονικά για το από το 2025 (με 8 χρόνια καθυστέρηση).
Φαίνεται όμως ότι το σχέδιο άλλαξε, καθώς η δημοτική αρχή μαζί με τον ανάδοχο θέλουν να το «τρέξουν» πιο γρήγορα, προκειμένου να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2024.