Το έργο της υπόγειας χάραξης του σύγχρονου τρένου και του ερχομού του στον αστικό ιστό της Πάτρας, με την μορφή cut and cover από την οδό Κανελλοπούλου και μετά, αποδεικνύεται μάλλον «φαραωνικό», τουλάχιστον με βάση την Ευρωπαϊκή Ένωση που το απέρριψε.
Και δεν ήταν η πρώτη φορά. Σύμφωνα με συγκοινωνιολόγους, αλλά και φίλους του τρένου η Πάτρα θα πρέπει να επιστρέψει άμεσα σε έναν ρεαλιστικό σχεδιασμό που δεν είναι άλλος από την επιφανειακή χάραξη της γραμμής.
Όπως ανέφερε ο γνωστός συγκοινωνιολόγος Ντίνος Σαρδελιάνος προ ημερών μιλώντας στον Max Fm, τα σχέδια που είχε τόσο η νυν κυβέρνηση, όσο και η προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ για την υπόγεια χάραξη του τρένου, είχαν κυρίως ψηφοθηρική βάση και τίποτα περισσότερο.
«Έχουμε πάρει μια λάθος κατεύθυνση ως πόλη για το τρένο όχι τώρα, αλλά εδώ και τουλάχιστον δέκα χρόνια» ανέφερε. Αποτέλεσμα αυτού είναι ο κίνδυνος που σύμφωνα με αθηναϊκά δημοσιεύματα υπάρχει να πεταχτεί το έργο οριστικά στις καλένδες και να μην φτάσει το τρένο στην Πάτρα, ούτε υπογείως, ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο.
Την ίδια ώρα και με φόντο πάντα το τρένο διαφαίνεται μια νέα κόντρα μεταξύ δήμου και περιφέρειας. Ο πρώτος αμετακίνητος στην θέση του για υπόγεια χάραξη του τρένου από την περιοχή του Ρίου έως στον αστικό ιστό, καλεί σε συστράτευση άπαντες. Η δεύτερη από την άλλη καλεί σε συσκέψεις για την ανεύρεση πιο εναλλακτικών και ρεαλιστικών λύσεων…