'
11.8 C
Aigio
Παρασκευή, 19 Απριλίου, 2024
spot_img

Προσωρινός ανάδοχος Τέρνα – Μυτιληναίος στο έργο Ροδοδάφνη – Ρίο

Η κοινοπραξία των εταιρειών Τέρνα – Μυτιληναίος αναδείχτηκε προσωρινός μειοδότης του διαγωνισμού για το τμήμα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής (Κιάτο – Πάτρα), Ροδοδάφνη – Ρίο, συνολικού προϋπολογισμού 175 εκατ. ευρώ, με έκπτωση 8,29%. 

Στο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ ο οποίος έγινε προ ημερών είχαν υποβληθεί άλλες τρεις προσφορές: ΑΒΑΞ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ – Σιδηροδρομικά Έργα και ΑΚΤΩΡ.   

Τόσο το συγκεκριμένο έργο όσο και αυτό από το Κιάτο μέχρι τη Ροδοδάφνη αφορούν την ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής του δικτύου Πειραιάς – Αθήνα – Κιάτο – Πάτρα, που εντάσσεται στη γραμμή Πειραιάς – Θεσσαλονίκη – σύνορα και συνδέεται με το ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο. Remaining Time-0:00FullscreenMute

Αποτελούν δηλαδή, τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα και θα επιτρέψουν τον περιορισμό των ατυχημάτων, τη βελτίωση των μεταφορών με σιδηρόδρομο και τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.

Ειδικότερα, με σειρά μειοδοσίας στο διαγωνισμό συμμετείχαν:
ΕΝΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (8,29%)
“ΕΝΩΣΗ ΙΝΤΡΑΚΑΤ ΣΙΔΗΡΟΔΟΡΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑ Α.Τ.Ε., ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ -ΡΙΟ” (7,15%)
ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ – ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ – ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ – ΕΜΠΟΡΙΚΗ – ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ – ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ (6,50%)
ΑΚΤΩΡ ΑΝΩΝΥΜΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ( 6,50%)

Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από το διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου. Σημειώνεται ότι το έργο αφορά την κατασκευή σιδηροδρομικών σταθμών και στάσεων (κτήρια, αποβάθρες, στέγαστρα και περιβάλλον χώρος), επιδομής, ηλεκτροκίνησης, σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, ETCS, τηλεπικοινωνιών και Η/Μ εγκαταστάσεων σήραγγας Παναγοπούλας για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Πάτρα, στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο.

Το συγκεκριμένο έργο που συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα, αποτελεί τμήμα των έργων εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Κόρινθος – Πάτρα.  Έργα που αποσκοπούν στη βελτίωση των ελληνικών μεταφορών  και της ανταγωνιστικότητας του σιδηροδρόμου.

Πηγή: Προσωρινός ανάδοχος Τέρνα – Μυτιληναίος στο έργο Ροδοδάφνη – Ρίο (capital.gr)

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα