18 C
Aigio
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου, 2024
spot_img

Σάντουιτς και μπέργκερ… κερδίζουν… το σουβλάκι και την πίτσα!

Η κρίση έχει αλλάξει συνήθειες και δεδομένα, και στο γρήγορο φαγητό. Και οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν σαφή προτίμηση και “στροφή” στα σάντουιτς, αφήνοντας την πίτσα να υποχωρεί αλλά και το ίδιο το παραδοσιακό σουβλάκι και το πιτόγυρο, που μέχρι πρότινος βρίσκονταν στην πρώτη θέση των επιλογών.

Σε ό,τι αφορά τα φαγητά που προτιμούν να αγοράζουν απ’ έξω, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF, τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων κατέγραψαν την περίοδο 2020-2021 τα σνακ και τα σάντουιτς (+13,5%), ακολούθησαν τα μπέργκερ (+6%) και η πίτσα (+5%), ενώ θετικό πρόσημο παρουσίασαν κι άλλες κατηγορίες, όπως το σουβλάκι.

Σχετικά με την κατανομή της αγοράς ανά κατηγορία καταστημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου καταλαμβάνει διαχρονικά, όπως αναφέρει η έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», η κατηγορία σνακ και σάντουιτς με το ποσοστό να ανέρχεται στο 37,6%. Ακολουθεί η κατηγορία μπέργκερ με μερίδιο 27,4% και έπεται η πίτσα με ποσοστό 22,1%.

Οι λοιπές αλυσίδες (καταστήματα που προσφέρουν είδη με βάση το κοτόπουλο, την κρέπα, το donut κλπ) ελέγχουν περίπου το 10% της αγοράς.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα