16.8 C
Aigio
Σάββατο, 23 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Σπυρόπουλος 37 χρόνια πορείας στην ιδιωτική ασφάλιση

ΣΙΓΜΑ ΠΙ Ι.Κ.Ε – ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
Σπυρόπουλος Κωνσταντίνος
Ασφαλιστικός Πράκτορας
Ιδιοκτήτης και Διαχειριστής ΣΙΓΜΑ ΠΙ Ι.Κ.Ε

Το γραφείο ΣΙΓΜΑ ΠΙ Ι.Κ.Ε – ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ δραστηριοποιείται στον ασφαλιστικό χώρο από το 1986 όπου ίδρυσε ο πατέρας μου Σπυρόπουλος Αναστάσιος και συνιδιοκτήτης της εταιρείας. Από μικρός μέσα στο γραφείο και ενεργά πλέον εδώ και 5 χρόνια από την ολοκλήρωση των σπουδών μου στο τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού και Logistics με κέρδισε το σημαντικότερο μέρος της δουλειάς μας, η άμεση και σωστή αποζημίωση του πελάτη. Το να βοηθάς την δύσκολη εκείνη ώρα είναι για εμένα μια ηθική ικανοποίηση.
Η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστά μοναδική και μοναδικά ξεχωριστή.

Είναι δύσκολο το επάγγελμά μας

«Είναι δύσκολο το επάγγελμά μας, είτε ξεκινήσεις μόνος σου είτε σε ένα -υποτίθεται- προστατευμένο περιβάλλον, όπως είναι η οικογενειακή επιχείρηση.

Ειδικά στη δουλειά μας που στην ουσία ΄΄πουλάμε΄΄ μία υπόσχεση για την κάλυψη ενός κινδύνου, ο οποίος μπορεί να μην επέλθει ποτέ. Το όφελος είναι μακροπρόθεσμο. Δεν μπορεί ο πελάτης να το δει άμεσα. Όταν επέλθει, όμως, ο κίνδυνος, θα πρέπει να έχουμε φροντίσει το ασφαλιστήριο να καλύπτει σωστά τις ανάγκες του και να είμαστε εκεί σε ότι χρειαστεί.

Γκρίνια για την ασφάλιση αυτοκινήτου

Ρωτήσαμε τον κο Σπυρόπουλο Κων/νο για τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της περιοχής και πώς αυτή επηρεάζει τις ασφαλιστικές εργασίες. «Η περιοχή μας δεν διαφέρει πολύ από τις υπόλοιπες επαρχιακές πόλεις. Ίσως μας χαρακτηρίζει μια μιζέρια” και μία τάση να γκρινιάζουμε, ειδικά όταν πρόκειται για ασφάλιση αυτοκινήτου», επισημαίνει. «Τα ασφάλιστρα που πρέπει να πληρώσουν οι πελάτες τα θεωρούν κάτι το άχρηστο. Η πιο χαρακτηριστική έκφραση που ακούμε είναι: “Βρες και δώσε μου το πιο φθηνό”. Πρέπει να ασχοληθείς πολύ, για να τους εξηγήσεις τα αυτονόητα. πως αυτό το “χαρτί”, που παίρνουν από μας, είναι μια ανοιχτή επιταγή €1.300.000 για ό,τι δημιουργήσουν στον δρόμο».

Επίσης ο συνομιλητής μας θεωρεί ότι «πλέον ΔΕΝ μας επηρεάζει το διαδίκτυο, καθώς όσοι πελάτες έκαναν το ΄΄λάθος΄΄ να δοκιμάσουν επέστρεψαν όταν διαπίστωσαν κατά την επέλευση της  ζημιάς, ότι είναι μόνοι τους την πιο σημαντική στιγμή  που είναι η διεκπεραίωση-αποζημίωση», αναφέρει.

Ενδιαφέρον για τους άλλους κλάδους

Την ίδια στιγμή, ο κος Σπυρόπουλος Κων/νος διαπιστώνει ότι «οι πελάτες έχουν ξεκινήσει να ενδιαφέρονται και για άλλους κλάδους, όπως η ασφάλιση περιουσίας, υγείας ή αστικής ευθύνη. Ενδιαφέρονται να σε ακούσουν και αρχίζουν να καταλαβαίνουν πόσο σημαντικό είναι να είσαι και να νιώθεις ασφαλής». Η επιχείρηση και το σπίτι είναι περιουσιακά στοιχεία που δύσκολα μπορούν να αποκατασταθούν μετά από μία καταστροφή, εάν δεν είναι ασφαλισμένα. Οι άνθρωποι αρχίζουν σιγά σιγά να το αντιλαμβάνονται αυτό. Eπισημαίνει ένα ρητό που χρησιμοποιούν οι Αμερικανοί που αναφέρει  «ότι δεν έχεις ασφαλισμένο δεν είναι δικό σου» .

Χρήσιμα τα κίνητρα και η υποχρεωτικότητα

Ο κο Σπυρόπουλος Κων/νος θεωρεί ότι τα κίνητρα θα βοηθήσουν πάρα πολύ στην ανάπτυξη των ασφαλίσεων υγείας και αστικής ευθύνης, όπως ξεκίνησε από φέτος με την μείωση του ΕΝΦΙΑ κατά 10% στις ασφαλισμένες κατοικίες. «Δεν είμαι υπέρ των υποχρεωτικών ασφαλίσεων. Είμαι υπέρ των κινήτρων», τονίζει. «Ίσως θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η επαγγελματική αστική ευθύνη, καθώς αυτό θα είχε πολλαπλά οφέλη. Κατ’ αρχάς, ο ίδιος ο επαγγελματίας θα είναι καλυμμένος σε περίπτωση που συμβεί κάτι και δεν θα μείνει η οικογένειά του στον δρόμο. Επίσης, θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ως εργαλείο, για να μειωθεί η φοροδιαφυγή σε κλάδους που συστηματικά φοροδιαφεύγουν, αλλά και εμείς ως καταναλωτές θα ξέρουμε ότι έχουμε να κάνουμε με έναν επαγγελματία».

Η επόμενη μέρα και οι εξελίξεις

«Για την επόμενη μέρα, δεν μπορώ να πω τίποτε πια με σιγουριά… Τα γεγονότα μας ξεπερνούν. Οι εξελίξεις και οι αλλαγές είναι απίστευτες. Εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να παρακολουθούμε αυτές τις εξελίξεις και να συνεχίζουμε την προσπάθειά μας για καλή και αποτελεσματική δουλειά. Γιατί –μην το ξεχνάμε– η δουλειά μας είναι προσφορά στη δύσκολη ώρα. Και θα είμαστε πάντα δίπλα στον πελάτη μας όσο κανένα διαδίκτυο, κανένα τηλεφωνικό κέντρο και καμιά τράπεζα», τονίζει ο κο Σπυρόπουλο Κων/νο, κλείνοντας τη συζήτησή μας.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα