6.4 C
Aigio
Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου, 2024
spot_img

Στη σύνταξη ο Αερολιμενάρχης που «απογείωσε» τον Άραξο!

Ο Γ. ΓΚΟΥΒΙΤΣΑΣ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΛΟΓΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ «ΘΕΤΙΚΑ» ΚΑΙ «ΑΡΝΗΤΙΚΑ»

του Αχιλλέα Ροδίτη

Έφτασε η ώρα της σύνταξης για τον Αεριλιμενάρχη του Πολιτικού Αεροδρομίου του Αράξου κ. Γιώργο Γκουβίτσα. Μετά από 44 χρόνια υπηρεσίας στον δημόσιο τομέα και 35 χρόνια προσφοράς στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Και από αυτά, τα 14 χρόνια συνεχόμενα στο Αεροδρόμιο του Αράξου για το οποίο μιλά με λόγια συγκίνησης και αγάπης. «Το Αεροδρόμιο Αράξου το αγάπησα πολύ. Φεύγω αλλά θα είμαι πάντα εδώ. Για όλους όσοι χρειάζονται τη βοήθειά μου και την συνδρομή μου ώστε το αεροδρόμιο αυτό να ‘πετάξει’ ακόμα πιο ψηλά», λέει ο ίδιος στην «Πολιτεία».

Και επίσης προσθέτει: «Είμαι ευτυχής που γνώρισα ωραίους ανθρώπους, που γνώρισα αρχηγούς κρατών, ιεράρχες, αλλά και συναδέλφους που με αγάπη και όρεξη συνεργάστηκαν προσφέροντας το καλύτερο. Τους ευχαριστώ όλους!». Ο κ. Γκουβίτσας βγήκε ήδη σε άδεια και τέλος του μηνός θα είναι πια και επισήμως συνταξιούχος, στην ηλικία των 67. Ενώ την θέση του στο Πολιτικό Αεροδρόμιο του Αράξου θα καταλάβει η αρχαιότερη Υπάλληλος κα Ελένη Γιαννάκη, επίσης μία από τις «λαμπερές» περιπτώσεις υπαλλήλων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.

Ο ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ

Ο κ. Γκουβίτσας έγινε πολύ αγαπητός από τους συναδέλφους του. Ίσως επειδή ήταν πάντα ευθύς κι ειλικρινής, ίσως κι επειδή έμπαινε πρώτος κι έβγαινε τελευταίος από το Αεροδρόμιο. Κι ήταν πάντα πρόθυμος, εργατικός, έμπιστος, ικανός. Όλα αυτά άλλωστε ειπώθηκαν στη διάρκεια του αποχαιρετισμού σε ένα τραπέζι που εκείνος παρέθεσε σε συναδέλφους του και φίλους, προ ημερών.

ΓΚΟΥΒΙΤΣΑΣ 1 (1)
ΓΚΟΥΒΙΤΣΑΣ 2 (1)
ΓΚΟΥΒΙΤΣΑΣ 3 (1)

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ

Ο κ. Γκουβίτσας δεν είναι ένας απλός και συνηθισμένος υπάλληλος του δημοσίου. Εισήχθη στην Σχολή της Αστυνομίας, αρχικά. Μετά, πέρασε στην ΕΥΔΑΠ, στην Αθήνα, όπου υπηρέτησε για αρκετά χρόνια. Αλλά δεν σταμάτησε ποτέ τις σπουδές του και την αναζήτηση. Αεικίνητος πάντα! Έτσι, μετά από τις σπουδές του στην Σχολή Πολιτικής Αεροπορίας, το 1989 μπήκε στην Υ.Π.Α. στην Αθήνα. Συνέχισε και σεμινάρια Δημόσιας Διοίκησης κι όταν ήρθε η ώρα, το 2011, κρίθηκε ως ο καταλληλότερος να σταλεί στην ιδιαίτερη πατρίδα του, την Αχαΐα, για να αναλάβει το τότε απαρχαιωμένο Πολιτικό Αεροδρόμιο του Αράξου που είχε δεν είχε μόλις 50.000 αφίξεις ετησίως.

ΤΟ «ΑΠΟΓΕΙΩΣΕ»

ΓΚΟΥΒΙΤΣΑΣ 4 (1)

Σε αυτά τα χρόνια που κράτησε το «τιμόνι» του Αεροδρομίου, ο Γιώργος Γκουβίτσας μαζί με την βοήθεια των υπαλλήλων, «απογείωσε» το Αεροδρόμιο! Φθάνοντας σε αριθμό αφίξεων ρεκόρ, το 2019, της τάξης των 190.000 επιβατών! Και την σεζόν του 2024 άγγιξε τον εντυπωσιακό αριθμό των 160.000 επιβατών και ενώ πολλά κράτη είναι αποκλεισμένα λόγω πολέμων (Ρωσία, Ουκρανία, Ισραήλ κ.α.) π[ου σημαίνει ότι ο αριθμός αυτός θα ήταν πολλαπλάσιος. Αυτά βέβαια, συγκαταλέγονται στα «θετικά» που ο ίδιος κρατά στην καρδιά του αποχωρώντας ως συνταξιούχος πια. Αλλά υπάρχει κι ένα αρνητικό…

ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΟΥ ΘΥΜΑΤΑΙ…

Το αρνητικό αυτό, όπως λέει εκείνος, δεν είναι άλλο από την «μεγάλη παθογένεια» της χώρας μας. Το «δημόσιο λογισμικό» της γνωστής γραφειοκρατίας, που καθυστερεί οποιαδήποτε προσπάθεια εξέλιξης κι επισκευής. «Ακόμα και για να αλλάξεις μία λάμπα χρειάζεται να περάσεις από… χίλια κύματα, στέλνοντας σωρεία εγγράφων, επιστολών κλπ», τονίζει. Και σπεύδει να διευκρινίσει: «Για αυτό, βέβαια, δεν φταίει κανείς σε προσωπικό επίπεδο. Η γνωστή παθογένειά μας, στην Ελλάδα, ευθύνεται». «Αυτή η αγκύλωση αν δεν υπήρχε στο δημόσιο σύστημά μας, θα είχαν γίνει πολύ περισσότερα, στο Αεροδρόμιό μας», εξηγεί.

Φθάνει στο σημείο να θυμίσει ότι για τους πυλώνες φωτισμού του αεροδιαδρόμου που πέρυσι είχαν πρόβλημα, «φθάσαμε στο σημείο να βάλουμε μέσον… την Χριστίνα Αλεξοπούλου, που πάλι καλά που ήταν στη θέση του Υφυπουργού Μεταφορών και χάρη στη δική της ανταπόκριση, το πρόβλημα διορθώθηκε άμεσα και μπορούσαμε να έχουμε βραδινές αφίξεις αεροσκαφών». δηλώνει. Και όλο αυτό που περιγράφει είναι το «αρνητικό σημείο» που ο ίδιος κρατά μέσα του φεύγοντας… Ότι δηλαδή δεν κατάφερε να εκσυγχρονίσει περισσότερο και στον βαθμό που ήθελε το Αεροδρόμιο, γιατί είχε εμπόδιο το δυσκίνητο ελληνικό κράτος της γραφειοκρατίας. Παρ’ όλα αυτα, είναι γεγονός ότι έθεσε τις βάσεις για κάποια θετικά νέα που θα τα δούμε να παίρνουν «σάρκα» και «οστά» προσεχώς κι όσο οδεύουμε προς την επόμενη θερινή σεζόν.

ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ Η RYANAIR,

ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ…

Μέσα από πολλές προσπάθειες, πάντως, επιτεύχθηκαν στόχοι.

Ο πρώτος είναι η επιστροφή, από το επόμενο καλοκαίρι, της Ryanair, στον Άραξο. Θα πραγματοποιούνται πτήσεις τσάρτερ με το Μπέργκαμο (Μιλάνο) αλλά και το Λονδίνο. Κάτι που θα δώσει την ευκαιρία και στους Δυτικοελλαδίτες να μπορούν, πιο εύκολα, να ανοίξουν τα «φτερά» τους πραγματοποιώντας πιο φθηνά ταξίδια αναψυχής στην Ευρώπη, εκτός της αύξησης του τουρισμού προς την περιοχή μας.

Δεύτερος στόχος που θα επιτευχθεί ως τις αρχές της επόμενης σεζόν, είναι η αποκατάσταση του χώρου στάθμευσης ΙΧ μπροστά από το Αεροδρόμιο που είχε υποστεί καθίζηση. Είχε εγκαταλειφθεί. Τώρα είναι δρομολογημένη η διαδικασία ανάθεσης σε ανάδοχο, του έργου αποκατάστασης.

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα