11.3 C
Aigio
Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου, 2024
spot_img

Ταξίδι… “προσκύνημα” στην πόλη της Vespa | Δείτε ποιοι Πατρινοί πήγαν – (ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ)

του Αχιλλέα Ροδίτη (από εφημερίδα ΠΟΛΙΤΕΙΑ)

Αφετηρία η Πάτρα και προορισμός η Pontedera…. Βέβαια θα μπορούσε να λέγεται και η πόλη της Βέσπας, αφού εκεί ο Ενρίκο Πιάτζιο εμπνεύστηκε το μεγαλοφυές σχέδιο της μοτοσικλέτας που έμελλε να αλλάξει τα πάντα στην ιστορία των δύο τροχών παγκοσμίων και να εξελιχθεί όχι σε ένα απλό μέσο μετακίνησης αλλά σε έναν… έρωτα που διαρκεί δεκαετίες τώρα, από το 1946, χωρίς να μειώνεται η δύναμή του από γενιά σε γενιά…

Επί της ουσίας, για τους Πατρινούς λάτρεις της Βέσπας, δεν ήταν ένα απλό ταξίδι αναψυχής αλλά ένα… ιερό προσκύνημα στην πόλη όπου γεννήθηκε το αγαπημένο τους δίκυκλο. Έτσι, αποφάσισαν να συμμετάσχουν και να δώσουν το «παρών» στην παγκόσμια συνάντηση φίλων της Βέσπας, που έγινε από τις 18 έως τις 21 Απριλίου, στην πόλη που «γέννησε» τη Βέσπα, στην μαγευτική Τοσκάνη, στην επαρχία της Πίζας.

Επρόκειτο για το Vespa World Days 2024 στο οποίο συμμετείχαν 64 εθνικά VespaClub ενώ η Ελλάδα αλλά και η Αχαΐα κατέγραψαν ρεκόρ συμμετοχής. Το ρεκόρ βέβαια αφορούσε και συνολικά τις συμμετοχές αφού από ο αριθμός συμμετεχόντων ήταν τελικά πολύ πάνω από 12.000 vespisti,παρότι ο επιτρεπόμενος αριθμός είχε οριστεί στα 8.000 άτομα.

«Ήταν ένα μοναδικό ταξίδι που ως τέτοιο δεν είχαμε ξαναζήσει και σταθήκαμε τυχεροί που μπορέσαμε να είμαστε εκεί. Κι είμαστε πολύ χαρούμενοι που μπορέσαμε να έχουμε ηχηρή συμμετοχή», δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Πρόεδρος της Λέσχης Φίλων Βέσπας Αχαΐας κ. Γιάννης Σπηλιόπουλος(ένθετη φωτογραφία). Εξηγώντας ότι επρόκειτο για την πρώτη παγκόσμια συνάντηση στην οποία παραβρέθηκαν Πατρινοί, πολλοί εκ των οποίων έχουν συμμετάσχει μέχρι σήμερα σε παρόμοιες δράσεις εντός της Ελλάδας ή στην Ιταλία αλλά μόνο πανευρωπαϊκού επιπέδου.

Τα περίπου είκοσι μέλη του Αχαϊκού Κλαμπ Φίλων Βέσπας ήταν ένα σημαντικό υποσύνολο των πολλών ακόμα δεκάδων «συντρόφων» τους από την Δυτική Ελλάδα και όλοι μαζί αποτελούσαν μέρος των άνω των διακοσίων περίπου παρόμοιων ταξιδιωτών απ’ όλη την Ελλάδα. Οι αριθμοί αυτοί, σε συνδυασμό με το ότι βρισκόμαστε σε καιρούς κρίσης, αποδεικνύουν την αληθινή αγάπη των οδηγών για την Βέσπα.

Ανέβηκαν στα δίτροχα μόνοι ή με τις συζύγους, επιβιβάστηκαν στο πλοίο της γραμμής Πάτρα – Ιταλία και μέσω του ιταλικού αυτοκινητόδρομου έφθασαν αρχικά στην Φλωρεντία και την πόλη Λούκα στην Τοσκάνη κι έπειτα στην Πίζα, απέχοντας πια μια «ανάσα» από την μικρή πόλη απ’ όπου ξεκίνησε η «μεγάλη ιδέα» της Βέσπας κοντά οκτώ δεκαετίες πιο πριν.

Ο κ. Σπηλιόπουλος μιλά  για το ταξίδι… ζωής, λέγοντας ότι κατά την παραμονή των μελών στην γενέτειρα πόλη της Βέσπας, τα μέλη από την Πάτρα είχαν την μοναδική ευκαιρία να βρεθούν στο Μουσείο Βέσπας και στον χώρο όπου η αρχική ιδέα του Πιάτζιο πήρε «σάρκα» και «οστά».

ΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ 

Το Αχαϊκό Κλαμπ Φίλων Βέσπας έχει έδρα την Πάτρα και διανύει ήδη το 23ο έτος ζωής του. Με τα μέλη του να αριθμούν πάνω από εκατό άτομα και το στέκι τους που βρίσκεται στην οδό Κολχήδωνος 54, στην περιοχή Ταραμπούρα, καθημερινά υπάρχουν ενεργά μέλη έτοιμα να υποδεχθούν καινούργιους «συντρόφους» ενώ συχνά πυκνά οι μαζικές συναντήσεις σε πλήρη απαρτία μελών, εξελίσσονται σε μαζώξεις γιορτής. Με άλλα λόγια, άνθρωποι από διαφορετικές αφετηρίες και κουλτούρες, μορφωτικό επίπεδο ή οικονομικό, συνδέονται άρρηκτα με αφορμή μια μεγάλη τους αγάπη, για μια μοτοσικλέτα τόσο μοναδική και ξεχωριστή, όπως η Βέσπα. Για κάθε ενδιαφερόμενο νέο κάτοχο Βέσπας, μια επίσκεψη στη σελίδα «VespaClubAcahaias», (https://www.facebook.com/VespaClubAchaias ), στο facebook, θα είναι ένας καλός «οδηγός» για το πώς θα βρεθεί ανάμεσα στην «παρέα» και να αποτελέσει νέο κομμάτι της.

ΒΕΣΠΕΣ ΑΝΕΚΤΙΜΗΤΗΣ ΑΞΙΑΣ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η διάθεση για απόκτηση Βέσπας είναι χαρακτηριστική τα τελευταία χρόνια στην Πάτρα, κι όχι μόνο. Βέβαια αυτό έχει με τη σειρά του «ανεβάσει» και την τιμή μιας διαθέσιμης Βέσπας προς πώληση. Όσο πιο παλιά είναι, μάλιστα, τόσο πιο ακριβή θα τη βρείτε. Είναι ενδεικτικό ότι μία Βέσπα 50 κυβικών του ’60, τα παλιά κλασικά βεσπάκια, δηλαδή, μπορεί να μεταπωληθεί όχι κάτω από τρεις με τέσσερις χιλιάδες ευρώ, ενώ η τιμή αυξάνεται αναλόγως με τα κυβικά. Ακόμα και μεταχειρισμένες Βέσπες όχι καλά φτιαγμένες, μπορεί να κοστίζουν και από ενάμισι έως και δύο χιλιάδες ευρώ! Και το πιο εντυπωσιακό; Ότι η ζήτηση και η διάθεση για αγορά της είναι αμείωτη…

ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ:

5d379c88-bb23-422c-8270-a3004a6adf7d
vespa iiiii
vespa iiiiiii
vespa iiiiiiiii
vespa iiiiiiii
vespa iv
vespa iiiiii
vespa iiii
vespa iii
vespa i
vespa ii
vespa 3
vespa 1
giannis spiliopoulos PROEDROS

Σχετικά άρθρα

- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img
- Advertisement -spot_img

Δείτε ακόμα