του Αχιλλέα Ροδίτη (από εφημ. ΠΟΛΙΤΕΙΑ)
Υπέγραψε ο εργολάβος για τη Μαρίνα της Πάτρας. Την προηγούμενη εβδομάδα η «Πολιτεία» αναρωτιόταν πού είναι ο ανάδοχος, καθώς είχε κληθεί επί μέρες από τον Δήμο, αφού είχε ολοκληρωθεί η τυπική γραφειοκρατική διαδικασία και απέμενε μόνο η παράδοση εγγυητικής από πλευράς αναδόχου και η υπογραφή της σύμβασης για να αρχίσουν άμεσα οι εργασίες.
Επί ένα δεκαήμερο περίπου, η συνάντηση δεν είχε γίνει. Έγινε όμως την περασμένη Τρίτη, στο νέο Δημαρχείο, όπου μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, τέθηκε ζήτημα για ένα σημείο της μελέτης, που όμως ξεπεράστηκε με αμοιβαία συνεννόηση. Έτσι το έργο αντικατάστασης των τριών ξύλινων προβλητών ξεκινά άμεσα μέσα στα επόμενα 24ωρα. Να σημειωθεί, ότι πρόκειται για πλωτές προβλήτες που κατασκευάζονται αλλού και θα μεταφερθούν στη Μαρίνα της Πάτρας και θα εγκατασταθούν στα σημεία που βρίσκονται οι κατεστραμμένες προβλήτες απ’ την θεομηνία του 2021. Η διαδικασία προβλέπει την τοποθέτηση και αγκίστρωση τους στο βυθό. Διαδικασία όχι τόσο εύκολη όσο περιγράφεται.
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ
ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
Επίσης σημαντικό είναι να διευκρινιστεί ότι το κόστος δεν επαρκεί για λοιπές εργασίες. Για παράδειγμα, αρχικά προβλέπονταν τα εξής: 1) Αντικατάσταση των τριών πλωτών προβλητών, 2) Επισκευές στις τρεις σταθερές προβλήτες και αντικατάσταση στη βόρεια λεκάνη της Μαρίνας, 3) Αντικατάσταση δικτύων τροφοδοσίας και στις έξι συνολικά προβλήτες, 4) Επισκευές σε τουλάχιστον τρία σημεία του κυματοθραύστη, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης του. Γι’ αυτό ο Δήμος Πατρέων είχε διεκδικήσει αποζημίωση άνω των 2 εκατ. ευρώ. Όμως το ποσό που τελικώς δόθηκε απ’ το υπουργείο ήταν μόλις 800.000 ευρώ, πράγμα που περιορίζει τις δυνατότητες.